Gå til innhold

Siste dag her inne...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir deilig å gå over til 3. trimester. Nærmer meg målet, og gleder meg veldig til å se det lille nurket!

 

Lykke til videre så lenge, så sees vi snart i 3.trim!

 

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med fullgått 2.trimester :o) Ønsker deg lykke til inne på 3.trimester !!

Skrevet

Hei jeg går også over til 3.trimester imorgen. Gleder meg til å få ut bebissen, gitt... TIl å ha fødselen overstått... Har gjort det en gang før, så nå vet jeg hva jeg går til. Men gleder meg noe vannvittig til å hilse på lillebebissen i magen:-)

 

Vel, lykke til videre til deg!

Skrevet

henger meg på her jeg og. sprøtt hvor fort tiden har gått :) da ses vi i 3.trimester i morgen. :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...