Gjest Mothertotoo Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hva kan det være..har to barn fra før..har ikke hatt spotting tidligere. skyllet meg nedentil i badekaret..og da kom det liksom noen biter. tenkte å vente å se an litt før jeg kontaktet lege..el???
Meggy B - har født! Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Absolutt alle bloedninger under gravidited boer sjekkes opp har jeg faatt beskjed om...spesielt naar det er biter i det som kommer ut...haaper det gaar bra Mothertotoo...krysser fingrer
Yvonne-78 Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Hei du! Hadde det samme som deg i uke 8,slim + blodklumper,fikk tidlig ul,men alt var i skjønneste orden,d skal vistnok ikke være unormalt å blø litt i svangerskapet,men blødninger skal selvfølgelig tas på alvor,jeg tror det går fint med deg,har du foresten hatt smerter??vist man har hatt en SA,så skal det kjennes sier de.Jeg venter også nr 3,hadde helt normal svangerskap med de to.Lykke til videre :-)(er i uke 11 nå jeg)
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Jeg er kommet like langt som du. Var hos legen i dag for det samme faktisk. Har hatt små blødninger i flere dager nå, med litt slim også. Fikk se på ultralyden, men der fikk de ikke til å se hjertelyden. :-((( De så fosteret, men klarte ikke å se noe som slo. De lurte på om de kunne se noe som kanskje bevegde seg, men de var ikke sikker (var hos en svensk vikar, og hun måtte tilkalle hjelp fra annen lege). Jeg hadde ikke full blære, og det er visst bedre å se hvis du har full blære. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake i slutten av neste uke for å se om de ser noe da. Helt FORFERDELIG å bare gå å vente slik. Har hatt en SA for noen år tilbake, og da kom det MYYYE blod og klomper, i tillegg til smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå