Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Tenkte jeg skulle lage en slags kurv med et par håndkler og diverse til svigermor.. noen som har noe forslag til hva jeg kan ha oppi der? De har ikke badekar, så kan ikke kjøpe sånne badestæsjprodukter..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Godt forslag Men jeg tror kanskje det blir litt dyrt? Tenkte mer på småting.. Tilsammen rundt 400 kr kanskje? Håndkler koster jo litt det og
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Tror det er rundt det en fotpleie koster
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Ja, nettopp Hadde jeg bare skulle gitt det, så hadde det vært greit. Men tenkte det er litt koseligere med litt forskjellig småting som er nyttig i hverdagen
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Hva med noen kubbelys nå som høstmørket snart senker seg? Og hvis hun strikker kanskje et par garn bunter,pakke med after eight, rødvin,bodylotion,nøttepose,kjøp noen sukkertøy og ha de i en blank cellofan pose eller lignende og knyt igjen med sløyfe...
Mamma til lille M&L Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Jeg lagde en gavekurv til svigermor til jul i fjor. I den puttet jeg tova tøffler som jeg lagde selv, en bok med tapasoppskrifter, en flaske vin og en god olivenolje det ble kjempe suksess!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå