Gå til innhold

Hvor mange av dere vet kjønn allerede?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Gleder meg sånn til ultralyd om halvannen uke, håper vi får sett kjønn! Det er akkurat det samme hva det blir, men allikevel så utrolig spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi skal etter all sannsynlighet få ei lita jente.. moro.. to fine gutter fra før.. trodde jeg var 19 uker på ul, men var 16 uker... sier jordmor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=) vi var på ultralyd i dag- fantastisk opplevelse!!! vi trodde vi var 20 uker på vei, men var bare i 18. uke. Men alt var bra med vår lille, og vi venter ei prinsesse=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ekstra ul 16+2, og legen sa at det ser ut som det er gutt i magen. Det regnet jeg med. Hadde blitt overrasket hvis det ble jente. Har 4 gutter og en jente fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på privat UL i uke 13 (trodde vi, men det viste seg at vi var 12+2), og da fikk vi vite at hun trodde det var en gutt:) Var enkelt å se etter hun hadde vist oss det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på privat ul i uke 13+2. ul viste 12+5, legen så en gutt.. Mente det var altfor hovent til å være ei jente.. spennende å se på sykehus ul i uke 20+, hva ser, og mener de der????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på ultralyd i dag, og hun mente det var ei lita jente :-) Jeg er ganske sikker i min sak jeg da, men når det skal turnes sånn så var det litt vanskelig å se, hehe, snaakk om å være søstra til søstra si!!!!

Skal på privat ultralyd hos lege i oktober, og da vil jeg vite kjønn....er så HIMLA dårlig på overraskelser....

 

18 uker nå.......

 

MEN det aller beste var at ALLE organer var fine, og hjertet slo akkurat som det skulle, da pustet jeg lettet ut!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifølge flere leger jeg har snakket med er det umulig å se kjønn så tidlig. Fordi kjønnsorganene hos gutt og jente er like. Ikke for å være stygg: Men dette er sååå usansynelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va på ul 5/9 og der viste da seg å væra nok ein gut... Håpa veldig på ei jenta dinna gongen,men alt såg fint ut og da e da viktigaste :)

 

Blir spennande å sjå personlighetene hans,for dei to eg har e so forskjellige at da e morsomt...

Blir action med 3 gutta i hus :)

 

Slite måke heise med navn...men me har god tid å finna da ut på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...