2. gutten har kommet Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg får mest sannsynlig jobb innen praktisk bistand innen hjemmehjelpen, skal på intervju senere i dag. Har jobbet i butikk i 12 år, har lyst til å prøve noe annet nå. Hva gjør dere og hva synes dere om jobben deres? Lønn?
lille sprelle Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 jobber ikke med det selv, men tror jeg vet hva. Det dreier seg om hjelp enten i hjemmet eller på tur (spørs hvilke brukergrupper det er snakk om). Du vil nok alltid føle at du har for lite tid hos/med den enkelte bruker.... Lønna er nok minstelønn i kommunal sektor. Husker ikke hva det er, men du kan jo sjekke på ks.no. Vil finne info der vil jeg tro. Du får med deg masse ansiennitet da - alle årene med arbeid+ ev. hjemme med barn i inntil 6 år om jeg ikke tar feil. (pass på at den blir korrekt utregnet om du får jobben - det har betydning for lønna di). En STOR fordel med å jobbe kommunalt er selvsagt en skikkelig pensjons og permisjons-ordning. Lykke til!
2. gutten har kommet Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Takk for svar! Flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå