Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Er det noen historier du bare synes blir litt for utrolige av og til? I så fal, hvem? Nysgjerrig jeg, he he...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 vel det er de som helt åpenbart bare er her på kødd, sånn som dryppert/angelica og totsengel Men jeg husker hun glansvask som hadde 5 premature barn etc...der var det mye løgn og hun prøvde jo faktisk å gi inntrykk av at hun var seriøs.. av de som er her nå vet jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Tror ikke på Mathea Isabel som har forskjellig nick og forskjellig navn på ungen sin åkke som. Tror ikke på alle damene som sier de veier 40kg og når man ser de på fb f.eks så ser de ut som dundrene på hundre. Men jeg kjenner faktisk både angelica og dr.yppert så de vet jeg er sanne.. Bare jævlig mongo i hue!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 En ting er at angelica og yppert fins i virkeligheten, men det betyr ikke at jeg tror på det de skriver her inne. Det de skriver, skriver de bare for å provosere. Må inrømme at jeg ler mye av de, for så mye dumt de skriver er bare helt utrolig. Får bare håpe de ikke er så dumme i virkeligheten. Ellers så tror jeg ikke på de som har en tendens til og overdrive på en historie.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Glansvask var jug fra ende til annen... julekortene hun sendte hun var av lånte unger! fy faen for ei kjerring...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Jeg har ingen tro på NL. Føler at hun overdriver SVÆRT mye. Jeg syntes også at Palmesus er en skikkelig dramaqueen.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Jeg synes for all del at Northenlights er en hyggelig dame, med mange gode svar og hun virker som en snill person, men jeg er enig i at hun har litt for mange historier og litt for mye utlevering av privatlivet til at hun er troverdig.
supergyda Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Anonym drittslenging er det tøffeste jeg vet. Nått.
Northernlights Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Trist at jeg ikke blir trodd i ting, og at enkelte tror ting som har skjedd andre må være usant, fordi de ikke har opplevd sånt selv. Underdriver heller enn overdriver. Jeg har tross alt familie som holder til her. Både søskenbarn og svigerdatter, så hvis jeg skrev usanne ting, hadde jeg vel vært bra dum?! Men folk må få tro det de vil ;o)
Laybik Skrevet 25. august 2008 #10 Skrevet 25. august 2008 Jeg tror ikke på innleggene til nøffemor, tror hun bare er en person med veldig spesiell humor.
Gjest Skrevet 25. august 2008 #11 Skrevet 25. august 2008 WHAAAAAAAAAAT...........sitter det anonyme å diskuterer uten å innvitere meg.........Finnes, finnes ikke, ærlig, ikke ærlig, provoserende, ikke provoserende....=) Ja, ja....jeg får vel bare tre sokken over hode å bytte nick da, til *spank anonyme* =)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #12 Skrevet 26. august 2008 Palmesus er ei dramaqueen?? Hvor har du det fra? Oppfatter henne som ei skikkelig dame jeg iallefall!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #13 Skrevet 26. august 2008 De få jeg ikke har trodd er fks den gangen en bruker satt og skrev at sønnen hennes døde mens hun var på dib, etter at han hadde spist tabletter farmoren hadde i vesken sin. Den ene beskjeden ble verre enn den andre. Noen som kjente henne kunne avkrefte hele historien, og selv ble hun veldig stille etterpå. Slettet hjemmesiden sin etterpå og listet seg stille ut herifra. Jeg vet hva hun heter og hvor hun bor, og hun later som om dette aldri har hendt.Folk satt jo og gråt over barnet hennes, så hun lurte mange. Hvordan noen kan dikte opp sitt eget barns død er utenfor min fatteevne.
Sånn kan det gå Skrevet 26. august 2008 #14 Skrevet 26. august 2008 Kommer alltid noen åpenbare fantasihistorier innimellom på slike sider.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #16 Skrevet 26. august 2008 Tenk så flaut om den gutten dumper borti en historie om seg selv når han blir større, og finner ut hva moren hans satt og sa om han på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå