Gå til innhold

Jenta mi er SKOGAL!

Anbefalte innlegg

Gjest Zima *pergo*
Skrevet

Hehe... Jenta mi på 15mnd har over 20 par sko.. Og hun elsker de..! Hun klarer faktisk å ta på seg noen av de (ikke ta igjen borrelåsen men få på selve skoen).. Hun er helt gæren etter skoene sine og om vi er i skobutikk fordi JEG trenger sko går hun rett bort til barneskoene og finner frem par.. Her om dagen skulle vi handle et par sko til henne så sa jeg "Er disse fine?"

"NEI!" sa hun og kom med et par finere sko.. hehe.. Verste er at jeg ikke er skogal selv, jeg har vel fem-seks par ellernoe..

Hennes artigste lek er å ta på sko/få meg til å ta på henne sko og gå å vise frem føttene til pappaen sin. Hun har to favorittpar, ene er pensko og andre er tøfler, og om hun mister tøffelen sin kommer hun bort med tøffelen, løfter foten opp og maser til jeg tar på henne skoene..

Lurer på om jeg så litt vel mye på sex og singelliv mens jeg var gravid altså.. Har deres barn noen rare manier/diller`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min har alltid elsket å kle seg, begynte med vesker på hodet og strømpebukser rundt halsen før hun var året tror jeg, hehe=)

Nå er hun 2,5 og robber skapet mitt for singleter (kjoler), truser (korte topper og luer), strømper osv. Og skifter klær på seg selv mange ganger for dagen...

Søtt, men det medfører en del klesvask...;)

Gjest Zima *pergo*
Skrevet

Hahha ååh så morsomt :-) Kanskje du skal ta med deg min datter på jobbintervju idag? Hun kunne sikkert ha hjulpet deg ut, skikkelig jåle er hun!

Alicja er også glad i åta ting rundt hodet, tror hun føler seg skrekkelig fin med strømpis rundt halsen, genser rundt halsen, og bukse på armen :-) Men skoene får hun på altså. Det syns hun er helt konge.

Skrevet

Hehe, min datter på 19 mnd er helt lik! Skoene står ikke i ro her i gangen... ;)

Vesker er også noe hun er gal etter!

Gjest Zima *pergo*
Skrevet

Så søtt :-)!!

Aldri forstått det der med skodilla, men det har tydeligvis våre barn ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...