Gå til innhold

Klyx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp kjøpt dette på apoteket jeg.. Ikke for å prøve å sette igang eller noe, men slik at jeg kan få tømt meg selv før fødsel (Når jeg kjenner det nærmer seg). Det jeg lurer på da, er jo dette.. Denne flasken er jo ganske stor ! 120ml.. Å dette skal jeg klare å få til helt alene ? Ser ikke for meg at jeg vil ha noe hjelp til dette altså, hehe.. Det er jo litt sånn "trekkspill" på flaska, men allikevel.. Jeg som synes det er vanskelig å tørke meg bak pga store magen.. Å skal dette gjøres på do eller liggende ? Ser for meg at det bare kommer til å fosse ut igjen jeg.. Hehe.. Å gjør det vondt ? Ikke å ta det liksom, men effekten.. Blir det bare "bæsjetrang" eller får man vondt i magen i tillegg ? Takker for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du burde kjøpt microlax eller noe.... de digre klyxene er vanskelig å årne med selv og brukes vel oftest ved ordentlig obstipasjon.....

om du bruker et stort et så vær obs. mange får blodtrykksfall og kan besvime. ikke lås do-døra i alle fall!!!!! ikke reis deg rett etter. ha en kald klut til fjeset klart, og noe å drikke....

Skrevet

Huff da :s Nå tror jeg ikke jeg tør.. Hehe.. Tenkte bare for å få tømt meg jeg, men finnes det noe bedre som jeg kan tømme meg med ? Hører bare så mye om at klyx brukes før fødsel, iallefall på sykehuset, så tenkte liksom jeg kunne fikse dette selv så jeg slapp det på sykehuset.. Men hvis det er en sjans for blodtrykksfall å at jeg besvimer så tør jeg ikke altså..

Skrevet

bruk microlax du..den e pittelita..den brukte eg når eg hadde forstoppelse.klyx er sånn di sette på deg på sykehuset.den er stoooorrr..å dei gjør det til deg.eg spurte om å få gjøre de sjøl,men de fikk ikkje eg..heheh

Skrevet

det er litt i værste fall..... men jeg jobber i helsevesenet, og vi er ganske nøye på at ikke uerfarne assistenter begynner å rote med sånne.

vi blir tilbudt et klyx, men det er sånne små.... toilax eller microlax. de er ufarlige. blir ganske godt tømt av de oxo. du kan evt gjenta behandlingen om du blir værende hjemme en stund. de andre bruker vi på jobben sammen med sonde på de som er veldig tette liksom.....

Skrevet

Ok, men da lar jeg denne være jeg tenker jeg.. ;) Tør ikke ta noen sjanser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...