bee* Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 fikk sykemelding på fredag og beskjed om å holde meg i ro da jeg hadde en truende abort.. har blødd uten smerter med små sorte klomper og slim. Hadde avtalt med legen at vi skulle ta en blodprøve mandag og en onsdag for å se om gravid hormonet økte eller sank, skulle få time hos legen fredagen for å snakke med han hva vi skulle gjøre videre og hva svarene ble. Men etter ei helg fra Helvete med mye grining og tanker vil jeg helst bare få en invendig UL og få vite om det er noe eller ikke. Har to unger fra før og akkurat nå tør jeg nesten ikke kose med de engang i frykt for å miste.. Spurte fint i dag om å få innvendig UL, fikk blankt nei og til svar at det ikke er vanlig, klarte ikke mase noe mer i frykt for å briste ut i gråt.. da spurte jeg ang den timen på fredag om når jeg skulle komme. Da fikk jeg til svar at han ikke var på jobb så jeg må vente til mandag.. Nå ser jegbar svart på hele atmosfæren... Skal jeg gå sånn i tåkeverden en hel uke til?? Går det an å bestill en sånn haste ul på private klinikker? jeg er helt knust jeg.. har bare lyst å gå å legge meg å sove i ei uke...
Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Så trist å høre:( Legen din virker ikke særlig opptatt av å ta vare på deg akkurat. HVis du bor i Oslo så burde du ringe Oslo Akutten, er en privat klinikk, jeg tok innvendig UL der tidlig i svangerskapet, da fikk jeg time dagen etter
Line m 3 Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Fiks deg time på privat UL du Koster jo litt, men da får du jo sett hvordan det står til.
Gjest Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Skjønner egentlig ikke hva problemet til legen er.. Det skal jo så lite til, så hvorfor kunne han ikke bare gi deg det og så hadde du blitt beroliget.. mange sære leger... huff... Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg fikk innvendig ul i uke 6 og 8 for å fastslå hvor langt på vei jeg var.. Dette var i Drammen hos en privat gynokolog... Tror det kosta meg en hundrings.... Lykke til ihvertfall=)
Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Da hadde jeg ringt til privat klinikk å tatt innvendig ul.. der får du sikkert time i dag eller evnt i morra.. koster rundt 700 kroner her.. men er jo verdt det..
k.s.a Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Sitter i akkurat samme greia.. var på ul på fredag pga blødniner i over en uke.. men alt så bra ut, 8uker. men igår og idag veldig kraftig blødninger og mye smerter og div ekkle detaljer i blodet.. men ingen hjelå å få. bare fått beskjed om å vente å se til neste ul time, som er om 3uker??!! Så jeg benytter meg også litt av dette nå til å spørre deg som var fra DRAMMEN, om hvor det var... prøver å finne en priv ul i dette område nemlig. Men til deg blabla.. ring og mas.. jeg ringte rett til gynologiske poliklinikk på sykehuset selv, og fikk ul timen pga blødninger.. men som jeg skrev.. hadde moderate blødninger i 10 dager før jeg kom dit. og alt var jo fint... uansett, lykke til.. håper du får hjelp snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå