Gå til innhold

noen formeninger her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er ikke dere litt lei babyskrikk og bleiskift og lengter etter en skikkelig fest.. ærlig talt?

Har bare lyst å dra ut på fest nå snart. Lillejenta er 2 mnd - hva ville dere har gjort? Finne barnevakt\far som gir henne morsmelkerstatning?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg er ikke lei, helt ærlig! ;-)

Har ei på 2 år og ei på snart 2 mnd, og trives godt hjemme med dem!

 

Men om du 'må' ut, så har nok babyen din det fint en kveld med pappaen sin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Elise, syns det hørtes litt drøyt ut etter 2 mnd å MÅ ut på fest. Vet jo ikke hva dette innebærer, men fyll og fest og baby (har og en på 2,5 mnd) passer vel ikke helt sammen hvis du spør meg...og å sette baby på morsmelkerstatning bare for å ha det gøy selv...ja vel...får litt klump i halsen da. Men jeg kan jo kalles for festbrems nå...har egentlig ikke behov for det - du må kose deg mens du ta godt vare på jenta di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest e vell ikje d første man tenker på etter at man har fått en unge, spess ikje når ungen bare e 2 mnd.

 

D burde man tænke på før man får unge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tydeligvis noen her ute som angrer at de har fått barn, hvis festen betyr mer enn baby? Jeg syns ikke det er ok å gi den lille i fra meg bare for å drikke meg dritings og å ha det gøy og overla den til andre.

Håper du får noe å tenke på nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud... er dere helt på jordet? Æ synes ikke det e nåkka galt å ta seg en fest og ha barnevakt en kveld! Går jo an å pumpe seg og gi morsmelken på flaske, det tar ikke babyen skade av! Heller ikke noe farlig å gi morsmelkerstatning, mange babyer vokser jo opp på det om mor ikke kan amme. Viktig å komme seg litt ut synes jeg og ikke bare være mamma. Greit at man er forskjellig i forhold til hvor sosial man er og hvor ofte man fester, men man trenger ikke fordømme andre fordi. For at babyen skal ha det bra må mor ha det bra =) Æ har no vært på festival med en baby som da var 10 uker, drakk to rusbrus som hadde gått ut av kroppen til neste morgen når jeg skulle amme igjen. Men dette tror æ det e mange meninger om gitt. Best om hver enkelt mor gjør det ho synes e rett og har behov for tror æ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt på jordet? Her er man jo blitt spurt hva man tenker om ting og tang. Så det er jo bra at folk har forskjellige synspunkter, eller?

MME er først og fremst for disse som ikke har nok melk for bebbisen ikke for mor som skal ha det gøy og dropper å puppe. Eller hva?

Det er DU, mor, som er matfaten de første mnd og ikke noe pulvergreier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spurte om dere var helt på jordet :) Ble bare så provosert og fikk så vondt inni meg i forhold til hun som spurte, virket som dere fordømte henne og de som velger å gå en tur ut uten babyen. Æ synes at det må være lov, og det e jo noen som liker å gå ut på byen, mens andre liker å trene, gå på kino, gå seg en tur for seg selv eller besøke venner uten barnet. Det må jo være opp til hver enkelt hva man ønsker å gjøre når man har barnefri en liten stund. Jeg mener det er sunt for babyen å bli vant til å bli passet av andre også og ikke være sammen med mor 24 timer i døgnet i 1 år. Men det varierer når man gjør noe uten barnet første gang etter hva man føler behov for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hun som spurte har jo lengtet etter en fest med fytt og fart i slik det hørtes ut, ikke bare "litt barnefri". Og hun er blitt lei alt etter 2 mnd, unnskyld meg, men det hørtes ikke helt klokt ut. Syns ikke det er rart at noen lurer på om hun da angrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig jeg aldri blir lei av å feste! :) Jeg har absolutt null og niks tro på at datteren min har vondt av at pappan tar seg av matingen en natt om jeg skal ut med venninner. Nei, pappan gjør en glimrende jobb alene, og snuppi tror jeg har best av en lykkelig mor som har et liv ved siden av det å være mamma.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synst absolutt du skal ta deg en kveld fri, feste og drikke om det er det du vil!

Om du enten pumper deg, eller babyen får mme en kveld har vell ingenting å si.

Godt for pappan å få litt alenetid med babyen og;)

Jeg tok meg en fest når gutten min var litt over en mnd.

Koste meg og babyen hadde hatt det supert med pappan, flaske og mme.

Synst du er tøff som tørr å innrømme at du blir lei av bare baby, og skal ikke ha dårlig samvittighet for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...