limegrønn Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Skal ha den kun til litt enkel skriving og internett, siden jeg er student. Er en Mac veldig vanskelig å skjønne?
Zitro Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Nei da, Mac er mye enklere faktisk og du setter deg fort inn i det. Mye mindre sårbar for virus er du også pga det finnes jo nesten ikke til mac.
limegrønn Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Ok =) Trodde det var mer innviklet jeg, men... Hvis det ikke er det, tror jeg nesten jeg går for Mac.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Skriver under for Mac ja! Ikke vanskelig å lære seg (de har til og med "opplæringsvideoer" hvis du skulle sette deg helt fast). Har hatt mac i 5-6 år nå, og har aldri hatt et eneste virus, ingen filen som plutselig har blitt borte (skjedde mye på pc'en min). Den kræsjer ikke i tide og utide som pc'er ofte gjør. Og den er MYE raskere/mer effektiv! Og bedre på foto/bilderedigering hvis du interesserer deg for det Og skulle du finne ut at du absolutt ikke liker operativsystemet til mac, så kan du faktisk installere windows på den (selv om det blir sett på som litt fy-fy hos macentusiaster) Windows funker faktisk ofte bedre på en mac enn på en vanlig pc også Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå