Gå til innhold

Litt blod, IKM om 6 dager..

Heldig mamma til ♥to gutter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pokker! dette blir for mye for meg! Må innrømme at jeg har gått og følt meg gravid de siste dagene. samtidig som det kun er snart 2 mnd siden jeg sluttet med 15 års forbruk av p-piller. Vet altså ikke helt hvordan min normale syklus kjennes ut. Har vært veldig oppblåst og hatt mageknip og løpt mye på do siste 5 dager. Kvalm siste 2, og hetetokter.

Greia nå er at jeg sannsynligvis hadde el for ca 9 dager siden, IKM om 6 dager. Og i dag blødde jeg litt friskt blod da jeg var på toalettet. Føler liksom at dette er mensen som kommer selv om det bare er 9 dager siden el.. Har ikke tro på at det er festeblødning.. Er redd for at det skyldes at jeg trente litt for hardt i går, slik at kanskje en kommende spire ikke klarte å feste seg..

Ååå, føler meg så dum. Hvorfor skal jeg kjenne og tolke og tenke på alt? Noen som har innspill på hva de tror denne blødningen er? (Vet det ikke er lett å si, men trenger noen mer objektive synspunkter..) Gla' for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også blødde på fredag, fire-fem dager før ikm. Trodde da det var mensen som kom for tidlig. Men etter blødningen på fredag har det kun kommet litt brune rester, skjønner ingen ting egentlig. Så jeg kan ikke hjelpe deg dessverre, men håper det er noen andre som har noen idéer hva dette kan være?

Skrevet

Hvis du hadde stilt meg spm med de opplysningene, ville jeg sagt at det høres veldig ut som en festeblødning.. Men har liksom ikke tro på det når det gjelder meg selv.. Glad for å få høre andre erfaringer også! Og du må si ifra, Gullfisk, om mensen kommer eller du tester deg!

Skrevet

Jeg synes det kan høres ut som en festeblødning jeg? Det må da være rett tid å evt få det på? Jeg hadde en liten blødning her om dagen, og håpet at det kanskje kunne være festeblødning, men det var nok litt for nærme IKM, for jeg fikk mensen noen dager etterpå.

Jeg NEKTER å si tante rød/TR/tanta osv.....ekkelt navn! Når noen skriver ".....tanta kommer på besøk..." ÆSJ! Burde være forbudt!

haha :)

uansett; håper du tester positivt da, lykke til!

Skrevet

Tusen takk for for positivt innspill. Håper du har rett! Synd det ikke var tilfelle for deg, da..

Enig i at tanter neppe har noe med mensen å gjøre. IKM er greit, men stemmer for på bruke mensen i stedet for tanta :)

Skrevet

Dytter litt, jeg. Flere som har lignende erfaringer?

Skrevet

Rockabilli: Ååååh, så godt å høre at det ikke bare er jeg som nekter å si "tante rød"! jeg nekter, jeg nekter, jeg nekter.. MENSEN heter det! :-)

Skrevet

Blander meg i blodpratet deres og stemmer BORT tante Rød (hun hadde da aldri plass i Elsa Beskow sine bøker???) og inn med MENSEN!!!

Skrevet

Slenger meg inn i debatten om væskeansamlingen i en kvinnekropp ;) Tenk så mye bedre det er i engelsktalende land hvor de sier "period".... (eller hvordan det skrives) ;)

Neidaså..... ;)

Skrevet

Haha, godt å høre at jeg ikke er alene om å boikotte det horrible uttrykket! ;)

Skrevet

Var mensen som kom hos meg gitt, jeg som håpet i det lengste at det kunne være noe annet. Neste måned skal jeg ta i bruk kjerringråd og ha så mye sex atte fy! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...