Gå til innhold

Oppdatering ang mamman min!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vidt snakket med henne i dag, men de har ikke gjort noen ting i natt! Hadde vært en ulykke så de hadde så klart gått før henne. Har fått mye morfin så var litt rart å snakke med henne, men ettersom jeg skjønte var hun koblet til noe som registrerte hjertet hennes og masse annet. Hadde vært noen inne hos henne hver halvtime i hele natt så hun hadde ikke fått sovet noe, er vel ikke sikkert hun hadde fått sove noe uansett men. Jeg og søstern skal innover en tur nå snart må bare få lånt bort mine søte små først. Eldstejenta har helt angst for sykehus etter jeg slet en del mens jeg var gravid med minsta. Broren min ville på skolen i dag, så han er der.

Men uff...har ikke sovet så veldig godt i natt igrunn. Tenk om hun hadde vært ute å gått turen sin...er alltid ute å går tur på den tiden hun ble dårlig. Tenk om jeg hadde mista mamman min..uff...men det går jo sikkert bra nåå håper jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så god du er:o) Jeg håper også av hele mitt hjerte at det vil gå bra med mamman din. Lykke til:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...