Monnemor Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Nå skjønner jeg ingenting.... Gikk forige måned og var nesten 100 % sikker på at jeg hadde blitt gravid. Hadde sex nesten hver eneste kveld og sjangsen var jo da stor for det.. Puppene var ømme og jeg var konstant trøtt. Tok en test og den var negativ. Jeg har bestandig kunt stilt klokka etter når tante rød skal dukke opp.... altid kommet den dagen den skulle og vart i 7 dager... Men ikke denne gangen nei. Da kom tante 3 dager før forventet og varte i 3 dager...... Er fremdeles øm i puppene og trøtt. Kvalm er jeg også om morgenen nå... Noen flere som har vært borti dette og vært gravid?? Har en sønn på 3 år fra tidligere og det var absolutt ikke slik sist.... Lykke til og gratulerer til alle gravide her, så får jeg gå å håpe på at det snart vil skje noe her hos meg også ;-) Klem klem
Gjest Mothertotoo Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Vanskelig å si Monnemor. Men jeg tror nok ikke du er gravid..ta en test til du for sikkerhets skyld! Vi kvinner kjenner jo kroppen vår meget godt..og vet når noe er anderledes.. Lykke til!! Det kan jo være at..... ;o)
Meggy B - har født! Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Hoerer jo om folk som er gravide med mensbloedninger....men det er ganske sjelden visstnok. Hvis du tester negativt saa er du nok ikke gravid. Jeg hadde ogsaa uregelmessig mens i kun 1 maaned og trodde jeg var gravid, og naar mensen endelig kom var den veldig kort...rare greier. Men maaneden etterpaa gikk det bra! Merket godt at jeg hadde eggloesning ogsaa denne gang og det gikk bra....masse lykke til, haaper du joiner oss snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå