Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Har IKM i går, har skikkelige menssmerter, hatt i tre dager men ingen mens. Lurer på om det var sånn sist jeg var gravid, mener å huske det...eller er det bare falske håp...jeg lurer på hva disse menssmertene kommer av dersom det ikke kommer en menstruasjon, om dere skjønner hva jeg mener. Har dere trodd dere skulle hatt mensen og så kom den ikke..?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Jeg har trodd jeg har vært gravid mange ganger og tatt flere tester, men neida tanta dukket opp.. så kom det en gang da jeg ikke gadd å teste for jeg kjente jo at mensen kom... tja det tok 8+8 mnd før den dukket opp igjen.. Og slik var det andre gang jeg ble gravid også
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Tror menssmerter er ganske normalt i begynnelsen av et svangerskap, da man egentlig skal ha mensen. Hvertfall det legen sa til meg. Husker jeg hadde en del menssmerte, å var sikker på at nå kom jeg til å begynne å blø. For hadde ordentlige menssmerter. Så tror det er ganske vanlig.. Du skal vel ta en test snart da! Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Hvis ikke mensen kommer i dag så kommer den ikke, for nå har jeg kjempevondt. Huff hadde håpet så inderlig at jeg mot alle odds var gravid:( er ganske gammel og har liksom ikke livet foran meg og fulle egglagre kan man si....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå