Gå til innhold

hvor mange dager har dere igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 100 dager igjen i dag! Termin 3. desember.

Formen er kjempebra, men psykisk er jeg litt stressa ang. bevegelse.. Driver å er kjempeaktiv så vi ser det og kjenner det på magen, så plutselig er det noen dager med bare smådytting igjen! Utrolig stressende!

Andre som har det likedan kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 130 dager igjen til terminen 3 januar. Jammen går tiden fort denne gangen :) Sliter en del med bekkenet og sterke kynnere.Og er sykemeldt. Men har fått tilbake energien min og da går alt litt lettere.

Gleder meg så masse til hun kommer ut og hilser på oss.

Skrevet

Jeg har også 130 dager igjen:) Termin 3 januar. Venter mitt første barn, en liten gutt:) Formen er på topp, går skole og jobber ved siden av:)

Skrevet

Jippi...

!00 dager igjen i dag...

Skrevet

170 dager igjen idag. Gleder meg til ultralyd om 20 dager.

Finfin form.

Skrevet

95 dager igjen - termin 29 nov. Formen er det opp og ned med. Sykemeldt 40 %.

Skrevet

100 dager igjen!!!!!!!!!!!! Håper de går fort.....;-)

Skrevet

Har 91 dager igjen. Dagene glir sakte forbi.

Har det fint. Trøtt og sliten. Og knall form andre dager. Er for tiden 40%sykmeldt. Bekken plager og halsbrann har vi også her i gården.

Prøver å ikke klage

Skrevet

115 dager igjen, formen er så der.. men mye bedre nå enn de 5 forje månedene =) Fått igjen ishjasen som jeg hadde før svangerskapet.. asj

Skrevet

102 dagar igjen. Formen er bra, men litt sliten både generelt og i ryggen innimellom. Bedre når eg går med ryggsekk- motvekt til magen...

Held stort sett halsbrann i sjakk med jevne/hyppige måltider - ikkje for store. Et også relativt sunt - lett med tanke på at det påverkar gutten vår i magen. Aktiv og livlig liten kar. Sparkar og spreller. Litt trykk oppover under ribbeina etterkvart, men betre i dag enn dei siste dagane. Driv forøvrig yoga for gravide på matte heima framfor tv på eigahand nokre gongar i veka, samt går 1/2 - 1,5 timar dagleg i veka når eg er på jobben. (går til og frå + på jobben).

Skrevet

115 dager igjen til ul-termin den 21. des. Syns tida begynner å gå sakte nå - raste avgårde i begynnelsen....

Formen har vært litt opp og ned, men nå mest opp =) Håper det holder seg slik!

Skrevet

Termin 9.desember så har 104 dager igjen (om jeg teller riktig). Formen er ok dersom jeg tar hensyn, dvs. ligger meg før kl 22, trener tre ganger i uken og får mye hjelp med datteren min. Dette har jeg ikke klart i dag, er våken enda, har vært på lang sykkeltur med jenten min og kjenner at jeg har kynnerer og vondt i ryggen. Så må ta livet litt mer med ro men det er jo så kjedelig å legge seg så tidlig!

Jobber fremdeles 100% som lærer

Skrevet

termin 7 desember, har 101 dager igjen:)

i kjempe fin form:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...