Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 jeg var på ul på torsdag og da fikk jeg vite at lillegutt ligger 5%under gjennomsnittet... jeg syns magen min står på stedet hvil, ser jo nesten ikke ut som jeg er gravid i d hele tatt.... andre som syns at magen ikke vokser... jeg er 30+5 idag....
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hei! Ville bare si at sist gang var jeg inne på estimering pga at sf-målet hoppet utenfor det grønne feltet. De mistenkte stor baby. I stedet fant de et vekstavvik på -15%. På neste kontroll var han -9% - og da var de ikke bekymret lenger. Han vokste jo. Ut kom en helt frisk og fin gutt på 3405 gram og 51 cm:-) 5% er nok ikke noe å bekymre seg over! Det går helt sikkert bra:-) Klem!
Sauen Shaun Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 5% under gjennomsnittet er ingenting å bekymre seg for. Helt normalt.
AO3 Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 +/- 20% regnes som normalt. Det er jo så stor forskjell fra person ti person på hvordan mange vokser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå