Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på ul på torsdag og da fikk jeg vite at lillegutt ligger 5%under gjennomsnittet...

 

jeg syns magen min står på stedet hvil, ser jo nesten ikke ut som jeg er gravid i d hele tatt....:(

 

andre som syns at magen ikke vokser...

 

jeg er 30+5 idag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Ville bare si at sist gang var jeg inne på estimering pga at sf-målet hoppet utenfor det grønne feltet. De mistenkte stor baby. I stedet fant de et vekstavvik på -15%. På neste kontroll var han -9% - og da var de ikke bekymret lenger. Han vokste jo. Ut kom en helt frisk og fin gutt på 3405 gram og 51 cm:-)

 

5% er nok ikke noe å bekymre seg over! Det går helt sikkert bra:-)

 

Klem!

Skrevet

5% under gjennomsnittet er ingenting å bekymre seg for. Helt normalt.

Skrevet

+/- 20% regnes som normalt. :) Det er jo så stor forskjell fra person ti person på hvordan mange vokser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...