Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 hvordan har du det? og hvordan var helgen?
metaMORfose Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Jeg har det helt supert! Helgen var mer enn fantastisk. Jeg trodde vi skulle på Holmsbu, og synes det var litt rart at det var ledig bare sånn helt plutselig fordi han ringte en lørdag formiddag. Men nei, alt hadde sin grunn. Ungene var jo "satt bort" fordi min mann hadde planlagt at vi skulle være på Holmenkollen Park Hotell fra lørdag til mandag morgen. (Vi har nettopp kommet hjem.) Vi har hatt suite, og romantisk middag på rommet, par-massasje/aromaterapi og boblebad. Helt fantastisk. Masse deilig mat og kos og nytelse. Jeg skal si dere at denne mannen min, han gir jeg ikke fra meg uten kamp ))) Takk som spør, forresten, Kokkeli! Har du det bra (bortsett fra tålmodigheten, da...))) )
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Godt å høre at du har noen som tar seg av deg =) Fortsatt go bedring =) Og velkommen hjem =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 He he, nei han mannen din må du holde fast på med nebb og klør, han er virkelig verdt det:) Sånn fantastisk helg da!! Hørtes helt herlig ut!! Ja jeg har det egentlig veldig bra takk. Har fått gjort masse i huset i helga, og det er så herlig. Tålmodigheten får jeg bare slåss med videre hehe, den er ikke alltid like god verken på det eller det omårdet, hihi:)
metaMORfose Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Takk skal dere ha, jenter. )) Jeg gleder meg egentlig bare til jeg er normal igjen jeg, og er tilbake på jobb. Savner jobben min og energien min. Men jeg føler meg veldig bra, og gjør litt i huset som ikke er så anstrengende. Brette tøy er ikke så slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå