Gå til innhold

3 terminer i september


Loppelill

Anbefalte innlegg

3 september 08 Kuredu

 

7 september 08 Mersa og Magnus

 

18. september 08 Laban og Labolina

 

 

Hvordan går det med dere? Fikk dere før eller etter termin sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vannet gikk dagen før termin ( kl 23.30) og Magnus ble tatt med ks 19.58 dagen etter termin...

 

Denne gangen skal jeg være forlover i min søsters bryllup dagen før termin.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå nærmer det seg! Rart å tenke på egentlig, for synes tiden har gått så vanvittig fort denne gangen!!!!

 

Sist fikk jeg 5 dager før termin....... Har begynt å merke litt murringer og litt endring i utfloden (samme som sist) så det blir spennende å se når noe skjer! Holder dere oppdatert om noe skulle utvikle seg, men jeg kan aldri tenke meg at noe skjer noe særlig før etter kommende helg uansett....... Er liksom ikke helt "klart" ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det er en hel evighet til termin, desverre. Men heldigvis er hver dag et skritt nærmere.

 

Henrik ble født én dag etter termin. Nesten to, da han ble født 5 min før midnatt. Fikk rier tidlig på morgenen, men det tok jo sin tid før det var ofte nok til å fra på sykehuset, og igjen åpning nok til å starte det hele.

 

Husker ikke i detalj hvordan det føltes, bare at jeg visste at dette var riktig, at var det igang.

 

Sist gang fikk jeg senestrekk i lysken og kunne ikke gå med en gang. Så det håper jeg at jeg slipper denne gangen. Skal be om å få ligge med beina i bøyler, så jeg ikke forskrever meg en gang til.

 

Synes det er litt tyngre å gå gravid denne gangen, men det kan jo ha noe med at jeg må ta hensyn til Henrik og ikke kan legge meg ned når jeg vil. Det blir mye opp og ned. Heldigvis har jeg ikke bekkenløsning e.l Bare litt stiv og støl.

 

Er mye roligere til sinns denne gangen, og tar det som det kommer. Ingen vei tilbake, uansett.

 

Skal bli godt å få igjen kroppen min. ;.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...