Gå til innhold

2 spørsmål.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

1: dere som har nedpress... presser det i rompa og da? litt som om man må på do liksom?

 

2: dere som kjenner til svangerskapsforgiftning....

tegn som kvalme, hodepine og svarte prikker foran øynene, er det noe som kan komme bare sånn innimellom, eller er det der hele tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kvalme, prikker foran øya og hodepine kan man i hvertfall ha uten å ha svangerskapsforgiftning. sleit med de forrige mandag.. gikk over igjen dagen derpå. Fin urin, og fint BT og fine blodprøver..

Skrevet

enig med tuttelure over her.... det trenger ikke bety forgiftning. jeg var redd for det i helgen og var til sjekk, men alt ok:)

 

nedpress kan godt kjennes som du må på do ja.... og om du ikke har vært på do på en stund og det er litt fullt nedi der, så kan det sprenge og gjøre direkte vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...