Gå til innhold

Mammajeans???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nu kommit till insikt att mina vanliga, allt för stora jeans, även dem har blivit allt för trange i midjan...

Behöver därför få köpt ett par mammajeans, men vart finner jag dem?

Var på H&M för en stund sedan, men där hittade jag bara dressbyxor.

Är det någon som vet vart jag kan gå???

Tack för hjälpen ladies :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kappahl har hatt noen kule i sommer, og faktisk lindeks også. Men nå er jo høstkolleksjonen komt så er ikke sikker. gå og se.Lykke til

Skrevet

Det ska jag göra!

Tack för hjälpen :)

Skrevet

Synes de har mange fine jeans på mamastore.se. Akkurat fått en derfra, fra sommerkoleksjonene (salg), og den satt som et skudd den. Var litt tynn denim, men regner med det var "sommervarianten". Dersom jeg ikke får låne flere jeans (er avhengig), så kommer jeg til å kjøpe flere herfra. Har da tenkt til å sende en mail og høre om vinterkolleksjonen har tykkere denim. Ligger kanskje litt høyt i pris i forhold til H&M, men når jeg først skal bruke penger på klær, så vil jeg trives i det.

Skrevet

Hei!

Jeg syns Mamalicious har mye bra klær!

Du kan finne ut om noen butikker i din by forhandler klærne på nettsiden www.mama-licious.com.

De har også en nettbutikk, men dårlig utvalg/bilder der og de sender heller ikke til Norge...

Jeansene sitter som et skudd og se aldeles ikke ut som mammajeans.

Sjekk ut katalogen - mye fint! :)

Herlig at noen har forstått at selv om man er gravid, vil man likevel se bra ut!

Skrevet

Jag hamnade till slut på "den kule mage" i glasmagasinet,

Hade mycket fint :)

Hon som jobba där var jättetrevlig och behjälplig, då jag detta är första gången för mig :)

Skrevet

Jeg handlet jeans på Den kule mage også, men er dessverre ikke fornøyd med dem... Kjøpte to like, etter råd fra en gravid venninne. De passet vel til henne, og de sitter i og for seg bra på meg også - inntil jeg begynner å gå. Da sklir buksene ned! Det er utrolig slitsomt å gå og dra opp buksene hele tiden, et par ganger i minuttet for at de skal sitte noenlunde ok. De har mange ulike typer bukser på Den kule mage, da, håper du blir mer fornøyd med dine enn det jeg ble. :) Jeg ga opp til slutt, og måtte bite i det sure eplet - og gå på sporten for å kjøpe bukse... :/

Skrevet

Uff då, sånna byxor är helt fruktansvärda att ha på sig... :(

jag hoppas att dessa jag köpte, håller sig någorlunda i formen, och bara blir slappare där kroppen blir större ;).

Har inte fått nån speciell gravidmage än då termin är 3:e januar,

annars blir det väl sporten på mig också!! :)

Skrevet

Jeg har termin 1. januar, og har vel heller ikke fått den store gravidmagen enda. Jeg har to mammajeans som jeg ikke er så fornøyd med, de går an å bruke, men de blir kun brukt når det er krise, hehe (en fra h&m og en fra mammahuset.no). Jeg har foreløpig løst problemet med å kjøpe "belly band". Da bruker jeg bare mine vanlige bukser med åpen knapp&glidelås, og har belly bandet over magen og rumpa. Mye mer behagelig enn mammajeans i alle fall :)

Skrevet

Jeg har ikke sett mammajeans noen andre steder enn HM jeg.. Men den jeg har kjøpt er jeg ikke fornøyd med i det hele tatt. Den sitter skikkelig bra på i rumpa og lårene, det gjør den, men den glir ned hele tiden. Den strikken syntes jeg også er altfor stram så det blir ubehagelig og ha den på. Spesielt når strikken glir ned når man sitter og strammer skikkelig nederst på magen.

Skrevet

Har kjøpt og bestilt på H&M. Ikke så fornøyd med den jeg kjøpte i butikken, men den sorte jeg nylig bestilte i katalogen er jeg veldig fornøyd med! Den kan anbefales. Kostet bare rundt 300 også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...