¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 noen som har midlertidig uføretrygd som har fått inn pengene i dag? nettbanken min virker ikke=(
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Er det det samme som tidsbegrenset uføretrygd? Ser på nav.no at det skal ha utbetalingsdato i morgen. Jeg venter på sykepenger som skal komme i dag, men ikke sett dem på nettbanken enda (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå