Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Noen som kjenner til noe slikt? Vi har så mange fine ullsokker, men med laminatgulv er det jo livsfarlig å ha dem på småen. Har selvsagt tøfler, men kunne vært greit å bruke noen av sokkene av og til.
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Finns på hobbybutikker. Tror det er klistermerker eller en slags penn som du bruker til å tegne på. Har ikke komt så langt at jeg har prøvd det selv ennå.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Du får kjøpt sånne merker til å stryke på under sokkene her: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=30&products_id=4691 Dessuten kan du bruke noe som heter Touch Textile Volume fra panduro, der kan du male ditt eget mønster i sånn "puffy" maling som strykefikseres. Finnes i mange forskjellige farger. Koster 32kr per tube
Gjest Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Tusen takk! Nå har jeg bestilt på nettet. Eneste jeg stussa på, var at de insisterer på å sende det som servicepakke i posten. Det jeg bestilte kan jo umulig veie over 1 kg, og servicepakke blir unødig dyrt. Men vi får håpe merkene er verdt prisen det blir med frakt inkludert.
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Jeg kjøpte såne tuber på hobbybutikk. Man kan tegne mønster o.l selv, også er det fortsatt "klissete" etter vask.. Kjempe fint syns jeg da... brukte det på strømpebuksene til snuppa når hun lærte å krabbe å..
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Jepp. Skal innom panduro og plukke opp noen sånne på torsdag selv, for junior er bare "et glatt parkettgulv unna" å få til krabbinga Hehe. Dessuten er de krabbestrømpebuksene så unødvindig dyre (og ikke minst for store...)
Gjest Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Hm, jeg burde kanskje sjekka en hobbybutikk først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå