solei Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 ligge på magen når han snur seg og er bare 5.5mnd?? Snur han flere ganger om natten men våkner ikkje alle gangene når han snur seg.Har prøvd pose men han ble bare hysterisk..gikk fint til jentene. Er svært usikker om det er for risikabelt med mageleie.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Når barnet klarer å snu seg selv så er det ikke farlig at han ligger på magen.. Og 5.5 mnd er ikke bare vettu;) Begynner å bli stor:)
solei Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 Men er ikkje det hvis de klarer å snu seg på rygg igjen da? Det klarer han ikkje enda.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Når babyen klarer å snu seg på magen selv er det ikke farlig..Man kan bare å stå opp og forestyrre babyen hver gang den snur seg på natta:) Det blir for strevsomt for deg. Spurte helsesøstra mi om dette jeg også Og hun sa at klarer lillemann å snu seg selv så må han få ligge sa hun:)
Tante Bassa Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Jeg legger ofte Teo (3 mnd) på magen, fordi han liker det. Og jeg er ikke redd for å la han ligge på magen. Det er kanskje fordi jeg har ei datter på 19 år, og da ho ble født skulle babyene ligge på magen.
2hærligegutter Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Hvis han snur seg selv skal det ikke være farlig sier de, men ta vekk puta hvis du har det
solei Skrevet 25. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2008 Takk for svar jenter! Han har ikkje pute men saueskinn.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Det er et korthåret saueskinn ja? som ikke er dypt?
Tredjemann på vei :D Skrevet 25. august 2008 #11 Skrevet 25. august 2008 Jenta mi har sovet på magen hver natt siden hun var rundt 1,5 mnd gammel hun! Hun sover ikke noe godt på ryggen og heller ikke på siden for da snurrer hun bare over på ryggen igjen. Ser ikke problemet med å la henne sove på magen, så lenge hele sovemiljøet ellers er veldig trygt ift. krybbedød.
solei Skrevet 25. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. august 2008 Bare lurer på om eg må ta bort saueskinnet selv om det er kort??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå