Gå til innhold

Barnefri helg


mammatiltussetroll

Anbefalte innlegg

Denne helgen hadde jeg og mannen barnefri, helt barnefri for første gang på 5 år. Leni overnattet vekke for aller første gang.

 

Vi hadde det helt topp. Fredag var vi ute og spiste og på kino. Lørdag gjorde vi utelivet i Bergen utygt. Drakk noen kule drinker og danset masse. Reiste hjem med nattbussen, helt gjennomvåt. Har ikke vert ute på evigheter og ante ikke at det var dusjer i taket over dansegulvet. (burde vel kanskje hatt en anelse siden det var sluker i gulvet) Men det var ganske deilig, for det var utrolig varmt. Var hjemme i fire tiden med masse gnagsår (våte sko). Søndag laget mannen min pannekaker til frokost,(i ett tiden), og vi sløvet på sofaen med en film.

 

Alle de fem små, var hos mormor og besse. De hadde også hatt en super helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ut som en god helg! :-) Deilig for dere med litt kjærestetid!

 

Men dusjer i taket?? Det er nytt siden jeg var ute og gitt! Hvor var dere? (så skal jeg huske paraply dersom jeg skulle ut på byn en gang! hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempedeilig, godt å bare være kjærester.

 

Vi var på music puben, Litt fjortis, men kul musikk. Var på flere andre steder også, men der var alle 10 år eldre enn oss. Fant ut det var bedre de var 10 år yngre enn oss. Vet ikke hvor de på min alder vanligvis går. Kom ikke inn uten bevis, noe som er kult for en "gammel dame" som meg.

 

De har to dusjer i taket, og sier fra når de setter dem på. Så du kan nok lippe paraplyen :o) Men om du har en mann som min (han sørget for at jeg ble dusjet flere ganger) så anbefaler jeg regntøy :o) Og så tror jeg man blir våt på beina uansett, for det var begrenset hva slukene tok unna og det lå et lite lag med vann over gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var velfortjent!!!! Hørtes ut som dere koste dere max! Viktig at dere får litt tid for dere selv til å pleie kjærligheten når dere har såpass fullt opp med ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...