Gå til innhold

Andre som har keramisk topp?? (komfyr)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det. Den er 6 år gammel,så garantien hadde akkurat gått ut. Så gikk den store plata, sluttet helt å virke.. Vi leverte den inn. Trodde det var en smal sak og fikse, sikkert bare en sikring eller no, tenkte jeg.. (jada har ikke så god greier på slike ting hehe). Fikk sjokk da vi skulle hente den.

2500kr måtte vi betale. Ble helt stum jeg. Synes for det første butikken kunne sagt hvor mye det ville koste. Ser at det er helt andre gløde tråder i den nye platen i forhold til de tre andre vi har, og det virker som den er bedre. Varmer opp raskere og holder bedre på temp, koker ikke over på 1 som de andre gjør og slikt. Har aldri vært sånn topp fornøyd med hele komfyren. Og nå når vi måtte betale så masse så kan jeg iallefall ikke bytte den ut.....

Men har så lyst på slik industri topp. (er det det det heter?)

Og nå har oppvaskmaskinen begynt å lage lyder, så håper og krysser fingrer for at ikke den går også nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en sånn hendelse med den forrige komfyren vår. Bare sendte den ukritisk avgårde vi også, og holdt på å besvime da regningen kom. Vi hadde bestilt nytt kjøkken som det ville ta noen måneder å få, så vi skulle bare ha dette midlertidig.

Og da vi hadde summet oss med komfyrregningen, så gikk kjøleskapet. Vi hadde bestilt integrerte hvitevarer i det nye kjøkkenet, så det ble så mye ekstra styr. Vi hadde jo pengene, men det er jo surt allikevel.

Moralen er? En "ulykke" kommer sjelden alene.. ;)))) Jeg krysser fingrene for dere, håper komfyren holder og at oppvaskmaskinen vet å oppføre seg!

Skrevet

Ja det er sure penger..

Ja en ulykke kommer sjelden alene heter det, min mor sier alltid at går en slik elektrisk ting i huset sundt så går det som regel tre i samme slengen.. Så jeg krysser fingrene for at hun tar feil.. Men alle våre slike hvitevarer og diverse er omtrent like gamle så er jo litt naturlig at de varer like lenge omtrent.. Men satser på at det gir seg nå.. hehe..:)

Men skal iallefall sjekke pris og kostnader på å fikse i mot å kjøpe ny neste gang. Vi er litt dårlige på det her i huset. Bare leverer inn og betaler regningen når den kommer..

Skrevet

Vi er også dårlig på sånt! Og det er så rart, for i barnehagen der jeg styrer, der styrer jeg pengebingen med jernhånd og får kronene til å vare ved å sjekke priser og sånt.

Hjemme er det tvert om. Dumt, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...