Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

pusser opp kjøkken, lurer på myyye! men kan man "Mixe" ulike innredninger fra eksempelvis sigdal og ikea? jeg tenke rpå fronter, skrogene har vi, de er fra sigdal, ønsker å mxe med noen fronter fra ikea. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er egentlig ikke svar på spm ditt.

men visst du skal ha høyskap med plass til innebygd oppvaskmaskin,så vær obs på at det i fra sigdal er spesialbygd til en spesiell maskin som koster 9800 kr!!!!!! ikke standard mål!

fy flate så irritert jeg er på dem..oppyste ikke om det da vi tegna kjøkkenet!!!!!!!!!! erghh!!

Skrevet

Du har skrogene fra før, og vil bare bytte frontene? Det tror jeg ikke går, fordi feks skuffer og dører har forskjellige mål ut fra hvor de kommer ifra... Men du kan jo bytte fronter på de du har, også heller kjøpe skrog og fronter hos feks Ikea.. Ellers må du finne en forhandler som har produkter som lages på spesialmål (dine mål) men det kan brått bli litt dyrere da, spørs jo på hvor mye du skal ha også..

Men du kan jo måle (lysmål) skroget ditt og sjekke med Ikea om de har fronter med samme mål, men husk og måle skuffene også da!:)

Skrevet

men alle leverandørene har jo standardmål som 40/60 osv, derfor tenkte jeg å bytte ut noen av sigdalskrogene med IKEAskrog. Den til oppvmaskin er på 60cm, det er vel standardmål, er det ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...