Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 drømte at jeg var i fødsel..å jeg låg på en benk inne på fysioterapi rommet,en vond benk i et lite rom..det var en jm der,å hu skulle sette akupunktur på meg..men hu kunne ikke dette,så hu bare prøvde seg frem,streka av med tusj der hu skulle sette nålene å greier..å når hu skulle sette de inn så gjorde hu d så seint,å jeg hylte til ,å hu vred å styrte på med disse nålene.. så til slutt fikk jeg da ut denne ungen,å da tok hu han i fra meg å gikk,,kom igjen å hadde kledd på han noen gammle filler av klær..så begynte hu å merke av på armen hans..jeg forstod ikke hva d var hu dreiv med..men så viste hu meg at armen til babyen hadde revnet så de måtte operere.. ringte til samb å fortalte at jeg hadde født å at han skulle operere..men han trodde ikke på meg..å der låg jeg da..alene å frustrert over denne babyen som hadde på seg de gammle stygge klærna .. hehe var så gla når jeg våkna
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hehe! Nå måtte jeg le!! Bra det bare var en drøm;-) Aldri hørt om at en arm revnet under fødsel, snedig vri:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Skjønner godt du var glad du våknet.. En drømmer jammen meg masse rart når en er gravid!!
elin og gutta;) Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 kan drømme mye sykt ja..... jeg drømte at jeg lyn-fødte på undersøkelse og da jeg ringte pappan skjellte han meg ut fordi han ikke hadde fått være der..... snufs....
Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 hehehe d er så mye sykt man kan drømme..helt utrolig at d kan dukke sånne sprø ting i underbevisstheten din liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå