Gå til innhold

hvortid begynnte dere med brød?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6-7 mnd.. Men uten skorpa da, og små biter..

Skrevet

hvormye brød gav dere til småen da? halv skive eller?

Skrevet

Ved syv måneder begynte vi med brød - baguette som seg hør og bør for en liten franskmann - og det var DUMT!

Hun fikk en megaforstoppelse som varte lenge......Vi var hos svigerfamilien i Frankrike på den tiden, og det var dem som introduserte brødet mens mor og far var på en liten kjærestetur. Da vi kom hjem ble vi møtt av lillemor med en diger baguett i sine bittesmå hender, og to enormt stolte besteforeldre ved siden av:-) Sukk........:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...