Lille L Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 6-7 mnd.. Men uten skorpa da, og små biter..
"spire nr 2 i magen" Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 hvormye brød gav dere til småen da? halv skive eller?
MamiMaribel Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Ved syv måneder begynte vi med brød - baguette som seg hør og bør for en liten franskmann - og det var DUMT! Hun fikk en megaforstoppelse som varte lenge......Vi var hos svigerfamilien i Frankrike på den tiden, og det var dem som introduserte brødet mens mor og far var på en liten kjærestetur. Da vi kom hjem ble vi møtt av lillemor med en diger baguett i sine bittesmå hender, og to enormt stolte besteforeldre ved siden av:-) Sukk........:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå