Gå til innhold

1års bursdag!Hvordan gjorde dere det med feiringen?!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Gutten vår blir 1 år om en mnd, å vi begynner nå å planlegge bursdagen. Men vi er så usikkre på hvordan vil skal feire! Hvem ber man, hvor mange, hva gjør man osv.?!

Vi tenker vell at det er jo bare for å markere at han nå er 1 år, å at leker osv. ikke er så aktuelt enda, siden han fortsatt er så liten. At vi bare steller istand en koselig bursdag å koser oss sammen. Men problemet er at min mor og far ble skillt da jeg var 2år, å har begge fått nye ektefeller...

Det blir aldri noe serlig koselig med mamma og pappa i samme rom!Ikke at de steller istand noe ukoselig, men er umulig og overse den anspente stemningen..Så kan vi jo ikke be bare en av dem heller...

Uff at det skal være så vanskelig! Hehe:-) Noen som kunne hjelpet oss litt her?!:-)

Tuuusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Vi har alltid 2 eller 3 bursdager vi pga skilte foreldre på den ene siden :) 1 års dagen hadde vi ett voksen selskap og ett blandet selskap med både voksne og barn. Nå har bestefar ny kone og de har små barn igjen så det gjør det jo litt lettere. Men uansett ville vi hatt minst to selskap. I år som han ble 3 hadde vi 3 selskap :) Vi ba familie og venner og barn som vi har vært litt sammen med. Bare lot barna leke som de ville mens voksne satt og pratet. :) Lykke til og kos dere masse ;) Det er det viktigste :)

Skrevet

Tusen takk for ett fint svar:-)

Det var en veldig smart måte å gjøre det på! Vi får rett og slett ha 2 feiringer ja..! Da får vi håpe det blir bra;-)

Skrevet

Her er også besteforeldrene skilte, og vi hadde flere selskap. Min mor og bror og mormor kom en dag, pappa og samboeren en annen dag, en dag med barn fra barselgruppa og en dag med evt. andre. Det blir mange selskaper, men jeg følte at det ble det beste for oss, pluss at de som da kommer får bedre tid med barna enn når alle kommer på en gang.

Det viktigste er at dere koser dere! :)

Skrevet

Takk for det :) Det blir det helt sikkert :) Er bedre å feire to ganger. Er kjedelig når det blir sånn rar stemning, så alt går nok fint, litt mer jobb, men absolutt verdt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...