Colargoll77 Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Lite aktivitet på datasnakken, så jeg prøver meg her. Nå begynner jeg å bli mektig lei av i-tunes... Er det noen som vet om det er mulig å overføre musikk kjøpt på i-tunes til mobiltelefonen? Jeg har jo kjøpt over 1500 sanger der, men det funker ikke å "dra" disse sangene over til mobilen... Trodde at apple hadde opphevet sperrene på musikken sin og at en kunne bruke musikken på andre duppedingser enn apple sine jeg... Noen som har andre musikkbutikker å anbefale? For dette gidder jeg ikke mer hvis dette er tilfellet...
Kjukka Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Vet ikke jeg, men fant denne: http://www.dagbladet.no/dinside/2007/05/30/502124.html
Colargoll77 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Takk for linken ) Ting ble litt klarere nå, så jeg får forske litt på om jeg skal oppgradere musikkfilene mine, det blir jo litt dyrt da...
Gulosten™ Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Det var en bra link til Dagbladet, skal huske på det neste gang dersom jeg MÅ kjøpe musikk på iTunes (har skjedd en gang før). Da jeg kjøpte sist var filene i mp4-format og umulig å spille av på mp3-spiller eller konvertere til mp3. Så jeg blei litt forbanna, når man har kjøpt en sang ærlig og redelig bør man få gjøre hva man vil med den syns jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå