Gå til innhold

hjelp...jeg har skolegutt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha kjørt 6-åringen til og fra skolen nå den første uken,skulle vi idag begynne med drosje for første gang. en sånn maxitaxi som samler opp alle skolebarna i området,fra 6-18 år. er ikke så store stedet nemlig.

fulgte han bort til vårt stoppested,og småen trippet og gledet seg og var en smule spent. og når denne bilen kom,slapp han hånda og spratt inn som om han ikke hadde gjort annet..... og så står mamman igjen og ser at han kanskje ikke er så liten lenger.... og kanskje er han mer selvstendig enn jeg liker å tro til og med.....

det er nok noen hormoner i sving her..... får nesten panikk av denne lille biten av løsrivelse. han skal ikke være mammas lille gutt bestandig. jaja...mammas er han jo uansett,heldigvis,men han er aller mest seg selv,en liten gutt som sakte men sikkert skal ut i verden.

disse små i magen er snart skolebarn....og gjett om vi må nyte tida framover!!!!!! den tida varer visst ikke evig......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...