Gå til innhold

åh, jeg vet ingenting nå jeg...igangsetting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei , jeg er så sliten av å ha vondt å ikke få sove at jeg har mest lyst å bare be om igangsetting, kan nesten ikke gå over stugolvet før sterke kynnere å mensmerter angriper meg å da mener jeg STERKE, er skikkelig deppa å griner for ingenting, men det har sikkert noe med at jeg ikke har sovet noe godt i det siste... er 39 uker nå .. er det noen som har blitt igangsatt pga utmattelse å skikkelige plager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke blitt igangsatt, men skjønner veldig godt at du ønsker det. jeg har ikke konstante smerter, og sover ok vært fall 2-3-hver natt, så jeg har hodet over enda, men likevel skal jeg drøfte dette med jordmoren min i morgen. for meg er det værste at jeg blir så redd for alt.....lå så lenge på sykehuset,hvor alt fokus var på meg,kroppen min og babyen i magen,så jeg har blitt helt opphengt.....

vi skal jo ha kapasitet til å ta oss av babyen når den kommer ut og. og det kan kreve litt å være barselkvinne også!!!!!

lykke til. håper jordmor og lege kan hjelpe deg å finne en løsning du kan leve med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...