Gå til innhold

hvor mye kynnere har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det heeeeele tiden nå, og de reduserer meg jo ganske så masse for klarer ikke å gjøre det plukk anstrengende uten at det setter igang for fult...

 

De blir mer og mer ubehagelige også. På kveldene i det siste så er de gjerne både vonde og regelmessige i tak.. begynner å tro det er modningsrier eller noe jeg har på kveldene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er slitsomt. jeg tror også jeg har modningsrier..... og de er værst om kveldene.

hatt masse kynnere hele svangerskapet nesten. kan ikke huske jeg hadde noen sist.

prøver å tyne meg litt jeg da..... prøve å fortsette selv om de kommer, men det er som regel umulig!

Skrevet

jeg har masse, men om det er kynnere eller modningsrier aner jeg ikke - har det ofte i mange timer av gangen

Skrevet

Her og kommer de stadig oftere.. Dukker opp med en gang dersom jeg "styrer for mye", blir sliten eller stresser. Når jeg våkner på natta for å gå på do, trener livmora da også. Ubehagelig... Er 33+1.

Skrevet

Jeg har hatt veldig masse i det siste. Spesielt på ettermiddagen kommer de. Ofte regelmessig i en periode, så dabber det av etter et par timer eller mer. De er ofte ubehagelige også, ikke vonde. Også kommer de uavhengig hva jeg gjør, jeg kan sitte helt rolig, gå eller ligge. Regner med at det er kynnere ihvertfall. Modningsrier tenker jeg at er litt vondere, men jeg vet jo ikke siden jeg er førstegangs. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...