Gå til innhold

Oppdatering fra den gravide :-)


Sunshine2222

Anbefalte innlegg

Her har magen begynt og vokse...hormonene RASER, kvalmen er meget gjeldene, bekkenet krangler, er sliten og trøtt, Stina er i barnehagen, huset flyter og jeg er i full jobb :-)

 

Kjære vene, og tiden går så FORT!!! Denne gangen er det ikke så mye fokus på magen som sist, litt rart det og egentlig, all fokusen går til Stina, hun er jo så festlig :-) Det skjer jo så masse nå!!

 

I sommer har vi campert i 8 uker, 6 uker med bonusbarn... Den mellomste er 5 1/2 med alt det bringer med seg, han kan alt og vet alt, og høre på hva vi sier det er skikkelig bånn :-) Snakk om å være sliten etter sommerferien..... hehe, det er vel sånn det blir nå framover.

 

Alle mammaklærne fra sist er kasert, jeg skulle jo ikke ha flere, så nå er jeg på henterunde hos alle jeg kjenner. Jeg går jo ned i vekt denne gangen også (fy søren jeg skulle gått konstant gravid jeg :-) så alt må lånes og kjøpes i mindre størrelser.....

 

Heldigvis skal jeg til akkupunktur snart, håper hun kan ta litt tak i meg, det er så innmari kjedelig å legge seg klokken 21.00 HVER dag...... Ultralyd er 10 september, og jeg er ganske sikker på det blir ei lita jente denne gangen også.... vi får krysse fingrene for det, så slipper jeg å kjøpe alt av klær på nytt, hehe.

 

Ha en strålende dag jenter!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei... Gøy å høre hvordan det går med deg - fortsett gjerne med det :) Litt misunnelig på deg, samtidig som jeg absolutt ikke er det.. hehe, men spennende er det iallfall ! Er jo en kjempe aktiv alder på de små nå.. Hvor mange uker er du på vei ? Lykke lykke til :) å husk å ta vare på deg selv (innimellom.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart 18 uker, og magen er blitt ganske tydelig. Husker innimellom på meg selv, men gud så deilig det er å komme hjem til snuppa etter en lang dag på jobb! Håper jeg holder meg i god form...... Tenker ikke så mye på det enda, men det kommer vel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

 

deg husker jeg at jeg snakka litt med.. du bodde på bogerud sant??

 

er du blitt gravid igjen, så gøy, det er jeg også!!! jeg har termin 20.desember, og jeg som skulle ha vår barn denne gangen.. hehe.

 

vi skal få en liten gutt denne gangen, så det er jo litt gøy at vi får en av hver!

godt å høre at alt er bra sånn ellers da!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...