FrøkenJ Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Ser på meg selv som en ganske så aktiv jente, og har i alle år trent mye,derav det siste året ca 2 timer hver dag. Var veldig plaget med kvlame i begynnelsen av svangerskapet,og når jeg kom over den perioden,så kom en begynnende bekkenløsning. Det toppet seg i går da jeg skulle ut å gå tur....etter ca 45-50 min hadde jeg så vondt i bekkenet og krampe nederst magen at jeg bare måtte få min mann til å hente meg. Spydde nesten fordi det var så ubehagelig!!!!!....Og det var fordi jeg gikk en tur!!!!!......herregud....hele kroppen min er jo "ødelagt"....og er bare 27+2..... Kan ikke sjønne at kroppen kan gå fra topp til "bunn" på så kort tid.... vet ikke hvordan det er med dere og slike tanker,men jeg er ganske så lei meg og oppgitt selv og bebien er sterkt ønsket... Andre som har slike tanker??
Lyst på nr3♥ Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Skjønner du er lei deg og sånn.. men du må tenke på at dette varer som regel bare så lenge du er gravid da... Er ikke av den helt sportye typen selv, men veldig aktiv hverdag egentlig... Men så fort jeg blir gravid så reduseres jeg totalt... noe jeg lærte fort fra første svangerskap... Noen glir glatt og lett gjennom et svangerskap mens andre kan få plager både av det ene og det andre... dessverre... Men sånn er det bare... Jeg er plaget med bekkenet og hofter etc idag at jeg ikke kan ta en trilletur med vår første engang... dette er nå overlatt til min kjære... noe jeg synes er veldig synd så klart.. men får t det igjen når nr 2 er ute Råder deg til å ta ting litt roligere nå framover og heller kooose deg med å være gravid.. ikke push deg selv med all treningen, men trapp ned heller... og tenk på at du kan starte på normal trening igjen etter at du er ferdi med å være gravid... Dess mere du pusher på nå når du har bekkenløsning dess verre kan d bli..... både i og etter svangerskapet... Lykke til!
smurf08 Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Opplever akkurat det samme, er like langt som deg =) Har vært aktiv sykmeldt siden uke 14 pga utrolig tretthet - klarte å sove bak skjermen og på tastaturet... Jobber som IT konsulent og det var vanskelig nok å trappe ned der, klart 70% før sommeren, men pga bekkenet har dette gått ned til 30% nå.. Trente intensivt 5-6 ganger i uka som ble til 2-3 ganger meget rolig. For 2 uker siden fikk jeg samme problemer som deg med bekkenet - startet med fysio og skal starte vanntrening og akupunktur til uka. Selv om bebien er ønsket så koster det å ikke kunne være aktiv. Hodet er ikke alltid med ift det som kroppen forteller deg. Men...det er vel bare å høre på kroppen og ikke presse deg - men jeg synes ikke det er alltid like enkelt =/ Det går nok bedre, og så kan vi ta igjen etterpå!!!
birrisj05.02.09 Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Det er vel sånn for de fleste at kondisen daaaaaaaaaaaaaaler når man blir gravid. Jeg blir kjempefort sliten under føttene liksom, når jeg går mye på jobb og sånn.. så har faktisk foreløbig ikke energi til å trene og gå så mye på fritiden :/ Er 18+4..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå