Gå til innhold

Hjelp, hvordan slå opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen med en i 4 mnd nå , å har lyst å slå opp.Han er sånn sippegutt og jeg gruer meg til å si noe... Sier jeg det på tlf så er det vel bare grining fra ende til annen... Vurderer å sene et brev sånn at jeg får sagt alt mitt , så får han heller ringe meg opp hvis han føler for det....

Jeg har dessverre ikke de samme følelsene for han....

il helgen er det barnedåp og dit skulle jeg være med, syns jeg bør si i fra før den, men føler at jeg øddelegget mye for han med en kjærlighetsorg. familien liker meg veldig godt..

I helgen hadde hadde jeg og ei venninne jentefest oss 2... redd for at han skal tru at vi har snakket sammen og kommet frem til dette, siden jeg kommer med dette nåå i dag feks...

Hjelpes,,, noen råd på veien..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Dette er ikke kritikk, men jeg antar at du er ganske ung..? Han vil bli lei seg og skuffet naar du gjoer det slutt, men du kan ikke la det stoppe deg og bare vaere sammen med han for aa vaere "snill". Det beste er nok at du bare sier det som det er, og gjerne legger til at han er en veldig aalreit gutt men at dette dessverre ikke fungerer for deg. Saa kan han jo faa stille noen sporsmaal hvis han vil det. Proev aa gjoer det face-to-face hvis du kan, han fortjener vel uansett bedre enn aa bli slatt opp med per brev?

Lykke til, gaar nok bra ser du!

Skrevet

Jeg skrev et brev en gang for å forklare hvordan jeg følte, men jeg leverte det til ham in person og ventet til han hadde lest det og så snakket vi litt om det... Var veldig der du er nå!! Men jeg tenkte som så at jeg kan ikke være sammen med ham bare fordi jeg ikke orker å slå opp... Lykke til. Det er tøft for den som gjør det slutt også!!!

Skrevet

Hva har egentlig dette innlegget med BIM å gjøre???gå heller inn på facebook eller nettby å spør om råd du...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...