Gå til innhold

Hurra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig slo det til! Har håpet og prøvd i 6 mndr., og endelig ble det positivt resultat! Er nå 4+4, så hvis dette går bra, blir det bebis her tidlig i mai ; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh!! Gratulerer så myyye=)=)

Håper jeg oxo er gravid snart!

Noen symptomer du har lyst å dele? hehe=)

Kos deg og lykke til på ferden=)

Skrevet

Hipp Hipp HURRAAA !

Gratulerer så mye med den vesle spiren, håper reisen den neste tiden blir en fantastisk opplevelse!

Klem fra

Skrevet

Hm... Veldig ømme bryst, i hvertfall. I dag var det en på jobben som dumpa borti det ene brystet mitt da vi paserte hverandre i gangen, jeg hold nesten på å å ule! En del småkviser på lårene og magen, halsbrann, tung følelse i underlivet (litt mensaktig, men ikke heeelt likt, liksom) og så blir jeg så fort sulten! Tusen takk for gratulasjonen!

Skrevet

Gratulerer! Er det den første?

Skrevet

Jepp! Dette er første gang, så jeg er veldig spent på hvordan det blir. Har jo utallige venninner som har både to og tre, men alle svangerskap er jo forskjellige, er det ikke så? Skal til legen i morgen, så det blir spennende : )

Skrevet

Jo det hører jeg oxo! =) jeg er førstegangs prøver, og håper så inderlig det klaffer snart! syns jeg alltid finner noen symptomer jeg, har hatt vondt i puppene for et par dager siden, og mens murringer, men har ikke hatt det på et par dager nå, det bare forsvant, men så lenge mensen ikke er her,er det alltid et lite håp=)

Lykke til videre lillenutt=) kos deg med voksende mage=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...