Gå til innhold

Hjelp...."Babyen" min skal begynne i barnehage:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saa skummelt og koselig paa samme tid.....Vi har faatt plass i en barnehage gjennom svigermor, som visstnok skal vere veldig bra, saa da skal Daniela vere der ca 3 timer 5 dager i uka.

Er veldig glad paa hennes vegne for hun har kjedet seg saann den mnd vi har bodd her i soer-amerika. Ingen aapen barnehage, eller parker med andre barn eller noe. Bare henge sammen med oss hele dagen, hehe....Hun kommer nok til aa kose seg, men eg lider litt da...Tenk aa ikke vere sammen med henne heeele tiden. Og overlate henne til "fremmede"! Heldigvis saa skal jo ikke eg eller pappen noe, saa visst det blir ille kan vi jo bare hente henne og ha henne hjemme. Er jo for hennes del at hun skal vere der, for aa faa leke litt med barn paa sin alder. Hun er jo vant til aapen barnehage fra Norge, og da kaster hun seg inn i leken og ser ikke at eg er der engang, saa hun er nok mer klar enn meg kansje....

Gledgruer meg litt til tirsdag ja, men det gaar nok bra;) Men er det noe spesielt eg boer tenke paa/ta med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er jenta di da?

gutten min på 1 år har beegynt bhg nå, og jeg skal innrømme at jeg koser meg hjemme alene. Er høygravid da. han kjedet seg også veldig hjemme.

vanskelig å si hva du trenger i bhg, siden det er i utlandet. aner ikke åssen de gjør ting der. her kjøpte jeg inn regntøy, høstdress. gummistøvler.

matboks.

tok med bleiepakke.

merket klær.

eventuelt solkrem.

vogn å sove i?

går sikkert helt fint!

Skrevet

Hun er 1.5 aar:) Skulle gjerne vert hjemme med henne lenger, men foeler det blir litt egoistisk naar eg ser at hun kjeder seg.

Merke klaerne maa eg huske ja;) Ellers saa er vel vintertoy litt unodvendig da sommeren er varm her i soer-amerika. Haaper hun slipper aa sove i barnehagen (skal hente henne kl.12 /12.30) for da sover hun vekk hele dagen der. Uannsett har de nok senger/madrasser som barna sover paa. Det er vanlig her, siden mange av barna bare er 6 mnd gamle.

Takk for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...