Gå til innhold

er det lurt å bruke mykbag som vognpose i bagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir vel like varmt som ullpose,hvis en legge lammeskinn i mykbagen?noen som kan komme med erfaringer,meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med å bruke mykbag oppi bag igjen, men har brukt mykbak som kun bag, og ville ikke brukt den som vognpose til små barn, fordi mykbagen ligger ikke så tett intil babyen på toppen liksom, blir litt mye luft som kommer inn!

Men mykbag som bag er genialt syns jeg da, og på kalde vinterdager brukte jeg dunpose oppi mykbagen!

Tror ikke det er så mange bager som får plass til mykbag oppi heller egentlig!?

Skrevet

Enig, selv om det er "lokk" på mykbaggen så ligger den ikke tett nok inntil. Jeg hadde madrass oppi min teutonia softbag også brukte jeg dyne og så lokket over. babyen lå fint oppi der. Og jeg syns også mykbag er mye greiere enn hardbag. Men nå har jeg hatt keisersnitt så alt som er lett og ikke veier så mye er bra.

Skrevet

Den er ikke god nok som ren pose men kjempebra i tillegg til pose eller dyne/teppe. Jeg hadde skinn i bunnen og dundyne og da ble det akkurat som en pose med det lokket oppå.

Skrevet

eg har kjøpt brio happy bag vogn,angrer på at eg ikk kjøpte vogn m mykbag,skal ta ks så det hadde vært lettere. det v derfor eg tenkte at mykbag i bagen var en løsning.:)kjøpte visst vogn for tidlig,hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...