Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Så det er her man skal være når tvillingene er ute Best jeg melder meg inn her da. Har endret nicket mitt bittelite "Venter" har blitt til "Ventet" Oscar og Henrik kom 30. mai og er snart 3 måneder. Vært alene med dem en uke nå og endelig fått litt rutiner på ting. Har tom fått litt tid til meg selv (slik at man rekker å dusje, spise litt og kanskje sitte 5 min i solen) Ser virkelig frem til kommende uke for da får jeg avlastning tirsdag-fredag av min far med kone. Da skal jeg ta meg ut på shopping og se til at få ordnet litt her hjemme - rydde i garderoben, sette opp hyller og bilder, få orden i skapene på kjøkkenet osv, dvs det der man aldri får til med barn og mann i huset Ja, ja, vi får vel se til helgen hvor mye jeg egentlig rekker...
bøllefrøene Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hei... godt å se deg her... synd du ikke får kommet i dag da.. men lykke til med opprydning og alt du skal ordne.. jeg har funnet at en må sette seg små mål.. en skuff.. en hylle om dagen.. og her blir alt gjort etter 1900.. kan tenke meg gutta har blitt store nå. albert og oskar er snart 6 mnd her...og det er både krevende og gøy..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå