Gå til innhold

hvor raskt flyttet dere sammen med deres kjære???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i et ganske ferskt forhold...men vi er jo voksne mennesker ( med mitt og ditt barn) som snakker om dette med å flytte sammen,,,,det er jo endel av det å være et par at man gjerne vil ha tid sammen...

Nå er det 2,5- 3 timer mellom oss...så da blir det enda mer "alvor"....

Hvor lang tid tok det før dere flyttet sammen,...

Vi har det helt nydelig sammen og ungene fungerer og bra,,,men er jo redd for å forhaste meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8mnd. og me snakka om det fra starten av. Visste at det kom til å bli oss to. Me budde fire timer fra kvarandre, og det speeda kanskje opp prosessen. Me var 20 og 24 då me flytta saman.

Skrevet

10-11 måneder.

Hadde ingen barn noen av oss, men jeg flyttet ca. 60 mil.

Vi klarte ikke å utvikle forholdet vårt mer med så lang avstand, så det var rett og slett vinn eller forsvinn. Så jeg tok sjansen, det værste som kunne skje at det ikke fungerte. Vil heller angre på hva jeg har gjort, enn ikke gjort. Fungerer fortsatt 6 år senere :)

Skrevet

Nå hadde ikke vi barn den gangen, og vi var veldig unge, men angrer ikke på at vi var så raske..

Vi hadde tusket litt frem og tilbake siden april det året, men ble sammen på ordentlig i juli, og i begynnelsen av oktober var vi samboere, og året etter hadde vi kjøpt hus.. Dette er 9 år siden, nå har vi ei datter på 7 månder, og har det helt topp. :) Er det pang, så er det pang. :)

Skrevet

Tja, vi gifta oss FØR vi flytta sammen, men det var etter 6 mnd;)

Hehe...

Skrevet

ja det er nettopp det...man må gjerne satse...20 mil flytting er jo overkommelig....flytter vi til sommeren så har vi jo 1 år bak oss iallefall...

i og med at det er avstand har det jo vert et tema fra starten...

Skrevet

11 mnd. Jeg hadde ikke lyst til å bare være samboer, så etter at vi forlovet oss så flyttet vi sammen.

Skrevet

Tja... vi ble sammen nyttårsaften... to dager etter skulle jeg på helgebesøk... og dro aldri derifra igjen.. hehe... nå er vi gift og har to barn... fire og et halvt år senere... (Vi har kjent hverandre i noen år før vi ble sammen da....)

Skrevet

2 mnd, alt for fort. Vi ble jo kjent som samboere, eller gifte da, vi giftet oss 3 mnd etter, var da i 2. trimester allerede.

Fort og galt, men fungerer oveaskende bra da. De feilene jeg nå ser hadde jeg nok dumpet ham for (var nok kresen) og da hadde jeg ikke fått mine søte små....

Skrevet

Det tok oss 2år faktisk.

Bodde også 70mil unna hverandre og så hverandre sjelden på de to åra.

Men, vi kjente hverandre godt siden vi hadde vært sammen i 2år ett år tidligere.. ;o)

Visste at det var HAN jeg ville ha, ville ikke gjøre samme feilen igjen ved å gå fra han..

Angrer fortsatt ikke, etter å ha bodd sammen i 8mnd:o)

Sine feil har han jo, men de visste jeg i tillegg om siden vi hadde vært sammen tidl:)

Skrevet

4 år. Vi møttes 17 år gamle så bodde på hver vår kant av byen mens vi gjorde ferdig videregående og førstegangstjeneste samt første studieår. Flyttet sammen 21 år gamle. Fungerer bra det å, selvom vi var litt tregere enn alle andre her

Skrevet

Tja... tok vel omtrent to dager. Jeg ble med han hjem og har vært her siden. Nå har vi vært sammen i 5 år til jul, og har ei datter på 10 mnd. sammen.

Skrevet

9 dager. hadde vi hatt barn hadde det nok ikke skjedd så fort, nei...

Skrevet

7 mnd.. Men det er det lureste vi har gjort :-)

Skrevet

Flyttet sammen etter ca. 9-10 mnd'er. Skulle snart føde vårt første barn så da føltes det naturlig.. hehe.. ;o) Gikk litt fort i svingene her...

Skrevet

vi hadde første date i januar, og han bodde 1 time unna.. han sov her så og si hver dag etter det, men flyttet ikke offisielt inn før i mai, da var alle sakene hans på plass :) men har vel hatt max 3 netter i strekk fra hverandre siden vi møttes i januar..

Skrevet

Vi bodde 30mil fra hverandre så hvis vi skulle utvikle forholdet vårt videre så måtte en av oss flytte.Så 11mnd etter vi møtes så flyttet jeg inn hos han.

Skrevet

jeg hadde allerede leilighet da jeg møtte gubben,å han hadde ikke det.så det ble så han var mer eller mindre til meg fra starten.men vi fikk leilighet sammen etter 6 mnd,forlovet oss etter 1,5mnd å er nå gift med 1 barn og en på vei å har vært sammen i 10,5år.

Skrevet

Vi møttes da vi var ganske unge - 17 år på videregående - så vi flyttet ikke sammen før vi var 24/25 år.

Gjest Zima *pergo*
Skrevet

Hmm.. Jeg var hos ham hver dag i noen uker.. Så vi flyttet vel sammen etter 3 uker, giftet oss etter 2mnd, og 1mnd etterpå ble jeg gravid :-) Nå prøver vi på nr2 og har kjøpt oss leilighet :-) Najs..

Skrevet

Flytta sammen 2 mnd etter første møte, jeg hadde da to barn fra før som bodde med meg. Dette er nå 6 år siden og alle er fortsatt fornøyde.

1,5 år seinere fikk vi førstemann sammen. Og to til kom raskt etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...