Gå til innhold

Laban og Labolina


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk, for koslige hilsner!

 

Jeg har nå fulgt med dere litt, sånn til og fra, men ikke postet så mange innlegg her, tror jeg. Synes imidlertid det virker som en hyggelig gjeng. Morsomt å lese andres erfaringer og følge med utviklingen av de små.

 

I morgen blir Henrik 2 år! Og skal feire dagen i bhg. Til helga skal vi ha et lite selskap med den nærmeste familien bare. Venter med skikkelig barnebursdag til neste år. Heldigvis kommer det en fetter og en kusine, da. Ellers synes jeg det er greit å ta et litt rolig i år.

 

Har termin om tre uker. Siste dag på jobben til onsdag. Har følt meg i fin form lenge. Men begynner å kjenne at det verker i bekkenet etter en dag bak PCen. Måtte le av Mersas innlegg: "Noen som har sett anklene mine?". Kjenner meg igjen i det i dag.

 

Vi bor i Oslo, men er innflyttere.Samboeren er fra Trondheim og jeg er fra Halden, men vi har bodd her i over ti år nå. LIte familie i nærheten, så det er mest bare oss tre, snart fire i hverdagen.

 

Det blir spennende når lillebror melder sin ankomst. Håper det ikke blir lenge til. Begynner å bli litt lei, samtidig som jeg har masse å gjøre hjemme. Redebyggingen er i full gang, og jeg gjør vel egentlig mer ut av den enn nødvendig. Men etterpå blir det sikkert deilig å vite at alt er på rett plass av klær og utstyr.

 

Har veldig lyst å male noen møbler til lillebror, men er usikker på om det bare blir mas, med malingsstanken. Håper på godvær, så det kan stå ute og lufte seg.

 

Ja, dette var litt om meg. Har forøvrig en veldig søt og bestemt liten gutt og en veldig tålmodig samboer (noe som er kjekt å ha når man er høygravid).

 

Kjempehyggelig å bli ønsket velkommen. Det varmer! :-)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...