Gå til innhold

navlepiercing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde piercing i navlen før jeg ble gravid og nå har jeg begynt å få vondt i arret etterhvert som magen vokser. Det strammer forferdelig i arret rett over navlen,og er bekymret for om dette kommer til å bli værre,siden jeg ennå har 5 uker igjen til termin. :(

Noen andre med samme problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måte!! Mitt har blitt fryktelig rødt i tillegg.. Ikke verk eller noe, bare ømt å sårt!! Må nok regne med det ikke blir bedre før knøttet er ute.. jeg er 38+4 og har hatt det sånn ganske lenge nå!!

Skrevet

Mitt er ikke vondt, men er blitt helt rødt og stygt.

Skrevet

jeg har et stekkmerke på magen, og det er mellom "hullet" hehe.. rett ned. rett og slett blirr for stramt ja. men det er ikke farlig alså. bare litt ømt noen ganger.

Skrevet

mitt arr etter piercingen har aldri vært særlig fint, men vondt gjør det heldigvis ikke. når begynte det å gjøre vondt for deg/dere? er ikke mer enn 30+4.. kanskje det kommer senere?

Skrevet

mitt også er litt vondt,men mer sårt..blir vel verre te større mage eg får..er 31 uker nå.

og ja,de har blitt kjempe stygt å stort..

Skrevet

Vet ikke helt når det begynte å gjøre vondt,men sikkert i løpet av de siste to ukene,siden det er først nå jeg begynner å bli plaget av det...

Nå har jeg mindre mage en gjennomsnittet,men det kan jo komme an på hudtype str på arret ect? Arret er så stramt og ekkelt og har blitt så stort....håper det går tilbake til normalen igjen. Jeg skal iallefall pierce meg på nytt når magen er flat og fin igjen (noe den forhåpentligvis blir...? :P),i håp om at det skjuler arret...

Skrevet

arr og sting gjør gjerne vondt når de strekkes. selv ble jeg sydd etter å ha hatt dren i buken og nå som magen vokser mer og mer, klør det og gjør vondt, det samme med navlen som ble sydd etter laproskopi. hullet etter navlepiercingen min er ikke sydd eller blitt arr, er kun et hull,så det gjør ikke vondt på noen måte, det blir bare strekt (ser ut som en liten smily)

Skrevet

Jeg har ikke vondt der jeg har hatt piercing, men har fått et veldig morsomt strekkmerke. Ser ut som et lite kryss der hulet har hvert. Hehe

Skrevet

Mitt arr gjør ikke så veldig vondt, bare litt ømt av og til. Det er derimot dritstygt og ganske rødt. Har lurt et par ganger på om det kommer til å sprekke opp for det er strukket så langt ut, men det har ikke skjedd. Har smurt magen hele tiden med fete kremer og oljer, så har kanskje hjulpet litt. Nå har jeg kort tid igjen, så er ikke så bekymret lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...