Maren og snella Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Har vært inne på terminklubben mai 09 og snoket... Skal godt gjøres for meg å havne der.... *smekk på lanken*
Mamma-til-3-jenter Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Nei da, ingen ting å skamme seg over!! Men jeg har greid å holde meg unna altså!! *stolt* ;-)
Gjest Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Jeg har også snoket ... Kan ennå rekke det - venter på eggløsning! Selv om vi i så fall må treffe i første prøveperiode, noe jeg tror er ganske usannsynlig... :-)
Mikkemafian Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Jeg er fremdeles inne på terminklubben for januar 09 og snoker, og det er leeenge siden jeg hørte til der..
Maren og snella Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2008 Bra det er flere snokere! kan opprette en støttegruppe "Anonyme Snokere".... Januar 09 orker jeg ikke gå inn på, er litt vondt å minne meg selv på at jeg ikke er der lengere... Har lyst til å være optimistisk og glede meg til fremtiden..
Mikkemafian Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Jeg ser helt klart den!! Har bestemt meg for å slutte, men det er vanskelig, vet du:) I tillegg skal jeg holde meg unna forunet for ufrivillige aborter, for det har jeg ikke tenkt å oppleve igjen. Sprekker med ujevne mellomrom da... Både på det ene og det andre.
Barbarella og froskebarna Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Hmmm, flere som har hørt til januar-klubben... Jeg var også der. Skal innrømme at også jeg titter innom der med jevne mellomrom, men det er jo egentlig bare selvpining. Har tittet innom både april- og maiklubben nå April gikk ikke, men håper så veldig at jeg blir med i mai-klubben!!!
Maren og snella Skrevet 25. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2008 Da satser vi på mai klubben! Skal tåle juni klubben også :-) Føler at besøket i bli gravid begynner å drøye! All ære til de som har vært her lenge. Kan jeg melde meg ut av ufrivillig abort gruppen når jeg blir gravid igjen? Trilletralle; er du med på mai/juni klubben?
Mikkemafian Skrevet 25. august 2008 #10 Skrevet 25. august 2008 Jeg er SÅ med på mai klubben først, så får evt juni komme senere ved behov:) Kanskje vi skal hoppe inn der og starte masse tråder om hvor kvalme vi kommer til å bli, når vi bare blir gravide.. Jeg har allerede meldt meg ut av ufrivillig abort:) Det er fortid. Neste på programmet er mistet, gravid på nytt... Jeg har store planer om å bevege meg dit sånn ca 5. september...
Maren og snella Skrevet 25. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2008 Genialt! trappe ned sakte men sikkert... Jeg prøvde å kutte ut alt på en gang, men sprakk etter få dager... Da har jeg herved kuttet ut "ufrivillig abort" -BASTA-
Musemor med tre søte små Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 Jeg skammer meg også.... Jeg snoker her inne og vi skal først begynne å prøve om ca 4 uker. Når jeg er tom for piller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå