phantomet Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg har siden første svangerskap sagt til mannen og andre som ville høre, at det hadde vært stas med en baby med rødt hår... Ifølge genkombinasjonen burde det ikke være helt umulig... Jeg var selv rød som barn.*smiler* Førstemann var helt hvit i håret da han ble født, men jeg satt nå like fullt og påstod at han var litt rødlig i rette lyset... *ler* Noe som selvfølgelig bare var ønsketenkning...for en mer blond liten gutt skal man lete lenge etter..og nydelig er han jo for det... Så kom baby nr to. Også han ganske så lys gitt...samme runden igjen... Jeg synes han var litt rødlig i håret i rette lyset...Mannen minst like oppgitt denne gangen...men det har liksom blitt en intern spøk...Det at vi får slike flotte rødhårede barn...NOT! Vel...Da jeg igjen begynte å påstå at T&T var rødlige i håret tok ikke mannen dette på alvor...De er mye mørkere enn sine to helbrødre da de ble født...Og jeg sa som tidligere at i det rette lyset var disse to guttene røde i håret...ihvertfall litt... *ler* og har blitt ubønnhørlig ertet for mine ønsker om rødhårede barn... Og nå...under over alle undere...mannen var brått enig idag... Håret deres har blitt lysere nå som de er seks uker gamle, og det er vitterligen rødt i det... *hurra* Hvor lenge det varer er det jo ingen som vet, men det er jo lov til å glede seg over slike små undere en stakket stund...?*smiler*
Pluttiplutt Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 så flott:) Kristoffer var rødlig i håret han og..noe som kanskje egentlig ikke skulle gått an, siden mannen min er latinsk med svart hår og jeg blond. Isabella har karamell hudfarge, brune øyne og brunsvart hår. Kristoffer blond med en smule rødskjær i håret(som nyfødt) og grønn blå brune øyne. og lys i huden..hehe nå vokser håret til Kristoffer ut igjen (han mistet det håret han hadde som nyfødt) og vi er ikke helt sikre på fargen, men det er iallefall ikke mørkt. Phantomet vi krysser fingrene for flott hårfarge:):)
Lene4021 Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 det er nydelig med roedt haar. Min ene gutt er roedlig, fantastisk farge. Han andre har ogsaa roedskjaer naar solen skinner paa haaret, men er nok mest blond. Ikke saa rart da, for mannen min var veldig roed da han var liten og jeg var roedlig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå