Dozer Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Satt hjemme og drakk kaffe med pappa og plutselig hadde hun blitt lam i halve ansiktet, fått pusteproblemer og hjertet hadde slått helt vilt. Rett og slett vært skikkelig dårlig så hun ble sendt på sykehuset i sykebil. De tror det kan være et hjerteinfarkt, men vi vet jo ingenting. Pappa er på sykehuset med henne, mens jeg er hjemme og broren min overnatter her i natt. Er bare 11 stakkar. Skal jo være stor gutt, men ser han er redd og blank i øynene innimellom. Jeg er livredd selv jeg. Det er jo mamman min jo! Noen som vet noe om hjertinfarkt som kan fortelle meg litt. Hun er jo bare 44 år jo!
MissAntrop Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Hei! Jeg vet ikke så mye om hjerteinfarkt, annet enn at pappa fikk det for 10 år siden. De sa det var et kraftig infarkt, men det gikk kjempebra! Vil bare sende deg en klem og si at jeg skjønner du har det tøft nå. Håper mamman din blir fort frisk!
M@mm@ til mine barn Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Hei... For meg høres dette mer ut som slag. Ikke hjerteinfarkt. Sender mange klemmer....
Gjest Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Jeg sender deg varme tanker ,og krysser fingrene! Pappa fikk et hjerteinfarkt rett før jul og ble operert på sin egen 47 årsdag. Det gikk kjempefint, 6 uker etterpå var han i full jobb igjen. Klemmer fra
xxxJulianexxx Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Trøsteklem til deg og lillebroren din. Jeg håper alt går bra med mammaen deres.
saka26 Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Vil bare gi deg en god klem, og håpe på at det ikke er noe alvorlig. For 2 år siden kom også jeg hjem og fant mamman min med akkurat samme symtomer som du forteller din mor hadde. Fikk ordnet med ambulanse, og hun ble fraktet på sykehuset. Hun fikk konstatert drypp etter ett par dager med mange undersøkelser. Hun klarte ikke å huske navnet mitt da jeg fant henne, men jeg kunne se på tlf at hun hadde ringt etter meg etter at hun begynte å kjenne noe, for hun visste at vi var på veg på besøk til dem (men hun husker ikke at hun hadde ringt) Det som jeg synes var litt ekkelt med dette, var at hun var inne alene når dette skjedde, for pappa var ute og jobbet, og hun hadde ringt både etter meg og søsteren min uten at noen av oss svarte(men jeg var heldigvis på vei til henne denne dagen) Hun var 54 år da hun fikk dette, og hun ble nesten helt bra igjen etter dette bortsett av at hun er litt mer sliten enn hun var før. Mulig det er noe annet med moren din,men det du skrev om henne var akkurat slik som moren min var den dagen. mange klemmer fra meg
Leirha Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Stakkars du/dere!! Jeg krysser fingrene for dere. Vet så inderlig hvordan det føles
cammiss Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 ber en bønn for deg og dine- spes mamman din og håper at alt går bra. det er mange gode prognoser på slike tilfeller!! men masse lykke til. prøv å få deg litt søvn- eller hvile! så kan du ev ta en tur på sykeuset i morgen - mens pappan din få hvilt.. gi oss en oppdatering hvis du får det til!!! EN VARM KLEM
Dozer Skrevet 24. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2008 Tusen takk for alle klemmer! Har ikke hørt noe ennå, men ting tar jo tid på sykehuset! Satt på legevakta i 11 timer jeg når de trodde jeg hadde blodpropp, mens jeg var gravid. Lillebroren min har ihvertfall sovna endelig! Er ikke greit å skulle være stor når man kanskje ikke har lyst til å være det av og til! Men nå skal jeg hbære han i seng og så er natta på meg også! Oppdaterer dere i morgen jeg tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå