Gå til innhold

Flere som er tungpustet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket igår at jeg har blitt tungpustet..føler jeg ikke får nok luft!! Vet jo at det er normalt..men såå tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg å har det sånn... jeg er 21+2 hatt det sånn i noen uker nå...

Skrevet

signerer den... høres ut som jeg har kols lr noe...,) hatt d sånn hele svangerskapet, hadde d sist å. lurer på om d henger sammen med lavt jerninnhold i blodet (?), flere som har sagt d...for d har jeg, iallfall....

Skrevet

Samme her, vært sånn hele tiden og blir ikke akkuratt bedre.

Men så har jeg litt astma også da, og måtte kutte ut medisiner.

Men fikk forøvrig beskjed om at alle gravide burde få kontroll av lungene ut i svangerskapet, noe som ikke var vanlig enda, men som man burde be om. Ting blir jo presset oppover og sammen.

Skrevet

har anstrengelsesastma...så er vel litt derfor med meg å :) åå sir du d? hmm har jeg ikke tenkt på.... men tenkte å ta en eller to av svangerskapskontrollene mine hos lege, kan jo høre med han da :) sikkert lurt å sjekke litt :)

Skrevet

Hei...

Jeg må henge meg på dette her jeg og.

Bor i 4 etasje det har alltid vært lagt å gå opp men nå er det helt grufult. Jeg føler meg nesten døden nær når jeg nærmer meg toppen.

Er bare 16 uke på vei, hvordan skal dette ende?

Skrevet

Er akkurat sånn her også, og var faktisk et av de første sv.skaps tegnene for min del....

Skrevet

Henger meg på her jeg også. Tungt og gå opp trapper ja.

Skrevet

Jeg er snart 19 uker og har kjent det samme i et par uker. Det kan komme når jeg bare sitter til og med, at jeg må trekke pusten litt ekstra. Så går det over igjen. Er nok ganske normalt.

Skrevet

Samme her. Helt forferdelig. Føler jeg har begynnt å innta hval teinene allerede, å jeg er 20 uker. Hehe blir nok enda verre når kiloene og magen kommer, da kommer jeg vel til å føle meg som en hval på heltid hihi. Hva gjør vi ikke for de søte små =)

Skrevet

Hehe.. hadde jeg ikke sluttet å røyke så vet jeg sannelig ikke hvordan dette skulle gått!!! Trodde jeg skulle få igjen LITT kondis,men neida.

Klart, man blir jo fortere gåen når man går trapper o.l , men jeg kaver til og med av og til når jeg sitter i go`stolen!!

Skrevet

Jepp! Det går litt saktere når jeg er ute og går, ihverfall i oppoverbakke. Åssen skal jeg bli til slutt???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...