Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 er det sant det "man" sier om barn,at "en er en og to er tre"? at det føles ut som man har mange barn når man får to? jeg tenker at den største forandringa må skje når man går fra å være uten barn til å få ett,det er da livet forandrer seg mest,er det ikke?når man har et barn og får nummer to,så må man jo likevel stå opp tidlig.legge opp dagen i forhold til barnet og alt dette som følger med å få barn... eller er jeg bare innmari naiv??? har en sønn på 1,5 år og har desperat lyst på en til!(men vi skal vente til neste år)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jeg synes 1 var som 2 (minst), 2 var mer som 3 - og 3 er fortsatt bare 3, til nød 4
Tommage♀♂ Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Å ha ett barn var greit med tanke på frihet, med to er det mye vanskeligere å få tid til meg selv. Vanskeligere å få barnevakt til 2 enn til en f.eks. Vanskeligere å gå tur med 2 enn med en, om den eldste ikke vil i vogn men heller ikke klarer å gå så langt. Vanskelig å gjenomføre ting på dagen om de ikke klarer å samkjøre sovetider/spisetider. Noen dager føler jeg at jeg bare er hjemme fordi det alltid er en som vil sove. Å gå på butikken med 2 barn er noe jeg helst ikke gjør, hehe=) 16 mnd mellom mine da, så det blir jo ikke helt likt for deg=) Men for all del; med tanke på morro er det jo 5 ganger så morro med to søte små enn med 1!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Jeg syns nr. 1 var som 10 og nr. 2 som 1 til. Nå hadde nr.1 kolikk og har vært veldig vanskelig ellers også og nr.2 e rveldig blid og fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Hmmm.... Vanskelig å si, da jeg var ett-barnsmamma i ca ett minutt før nr 2 kom... Hehe!! ;-)
bas4 Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Hei. Det første barnet var selfølgelig den største forandringen, men etter en tid veldig enkelt. Deretter ble det utfordringer med to små med litt over to års aldersforskjell....men gud så bra...de to har sååå mye glede av hverandre:) Nr.tre ble veldig greit, og jeg satser dermed på at ikke nr.4 utgjør store forskjellen!!! Fortsett å være positiv så går alt så greit så! Det er mye hva man gjør det til selv, vet du! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 "En er som ingen, to er som ti"..vil jeg heller si... hehe Tørr ikke tenke tanken på hvordan det blir når tredjemann blir større.. huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå