Karomamma Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Eller hva det nå heter når min unge fetter som jeg er fadder til, har blitt pappa!! Anyway, de har i hvert fall fått en stor og fin gutt som jeg håper å få hilse på til uken. Gleder meg veldig ogog det gjør de andre i Karofamilien også!! Karosnuppa har øvd seg på å overrekke presang og det utrolig fine kortet som Snulder har vært så snill å lage for meg Nå skal jeg legge meg og drømme om den fine lille babyen
Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Gratulerer så masse!!! Klart du er både fillete og tante,hehehe. Slike små nuskedusker er bare til å spise opp.Kjenner jeg å har lyst å hilse på slike ferske små. Håper drømmene ikke ga deg babyskrik og nattevåk da.....;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Kult, gratulerer filletante:o) Kortet var kjempefint og hun Snulder er en racer på slike flotte kort. Synes jeg ser Karosnuppa trene på å overrekke presang:-D Kose dere med ny verdensborger, de er deilig de små sakene:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Gratulerer igjen kjære deg:-) Endelig kom lilleprinsen til fine foreldrene sine og du har blitt filletante - det er fine greier det! Og jeg kan tenke meg snuppa er helt på styr over den lille "fillefetteren" sin:-) Hun blir nok en herlig kusine for ham. Ikke minst koselig at dere bor i samme by og kan ha tett kontakt med det lille nurket og familien hans:-) Og det kortet ja - det var barre helt NYDELIG!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå